اخبار داغ

روایتی از ایثار و فداکاری سپاه لنده در دل بحران‌ها:

حضورمیدانی سپاه در دل بحران‌ها+تصاویر

حضورمیدانی سپاه در دل بحران‌ها+تصاویر
در پی بارندگی سه روز گذشته و جاری شدن سیلاب و ریزش کوه در مسیرهای ارتباطی شهرستان لنده شب گذشته فرمانده سپاه ناحیه لنده با حضور میدانی خود به کمک به نیروهای راهداری و مردم پرداخت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس بارندگی سه روز گذشته در شهرستان لنده باعث جاری شدن سیلاب در برخی مناطق این شهرستان و ریزش سنگ و گل‌ولای در مسیر جاده‌های ارتباطی روستایی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

شدت سیلاب و طغیان دره فصلی در مسیر ارتباطی روستای بنیه علیاری به روستای وحدت باعث سقوط یک دستگاه خودروی پراید در دره شده است که سرنشینان آن نیز به طور معجزه آسایی نجات پیدا کردند.

,

اما در این بین فرمانده سپاه ناحیه لنده با احساس تکلیف و تاکید بر حضور در بین مردم در مواقع اضطراری و بحران ها در کمک به نیروهای راهداری که در حال ریزش برداری در طول مسیر بودند وارد گود شد و نسبت به انتقال سنگی بزرگ که جاده را مسدود کرد به کمک نیروهای راهداری مسیر روستایی را باز و در ادامه نیز با حضور تا پاسی از شب در باران به کمک مردم روستای بنه علیاری شتافت.

,

این حضور آگاهانه و به موقع و در کنار مردم بودن باعث قدردانی مسئولان حوزه راهداری و قوت قلبی برای مردم روستای بنه علیاری شد که اظهار داشتند سپاه در عمل مردمی بودن خویش را حفظ کرده است و برای ما قوت قلبی است.

,

تصاویر تکمیلی را می توانید در زیر مشاهده کنید:

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه