اخبار داغ

ایستگاه چهارم: سپاهان _ سایپا

ایستگاه چهارم: سپاهان _ سایپا
در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه چهارم سپاهان اصفهان در مقابل سایپا قرار خواهد گرفت؛ این بازی روز سه شنبه ساعت 16:30در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صاحب نیوز؛ در ادامه بازی های لیگ برتر و در ایستگاه چهارم سپاهان اصفهان در مقابل سایپا قرار خواهد گرفت؛ این بازی روز سه شنبه ساعت 16:30در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

سپاهان و سایپا به ترتیب 6 امتیازی و پنج امتیازی هستند و نتیجه این بازی برای هر دو تیم بسیار اهمیت دارد و حتی می تواند برای جایگاه دیگر تیم ها در پایان این هفته نیز تاثیر گذار باشد؛ این دو تیم برای این بازی محروم و مصدومی ندارند.

,

دو تیم فوتبال سپاهان و سایپا در تاریخ لیگ برتر ۳۸ بار به مصاف هم رفته‌اند که در این بین سهم سپاهان، ۱۵پیروزی و سهم سایپا ۹ پیروزی بوده است، ضمن اینکه ۱۴ دیدار دیگر نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

,

گفتنی است در ۸ رویارویی اخیر دو تیم، سپاهان شکستی نداشته است و ۳ پیروزی و ۵ تساوی حاصل کار زردپوشان اصفهانی برابر سایپا بوده است. آخرین برد سایپا برابر سپاهان به ۲۳ بهمن سال ۹۴ بازمی‌گردد.

,

پرواز تیم سایپا به اصفهان با توجه به مه آلود بودن هوا به اصفهان با تاخیر انجام شد؛ این بازی را حسین زیاری با کمک علی رضا مرادی، امید افخمی و ابوالفضل گرجی قضاوت خواهد کرد و ناظر بازی نیز محسن ترکی خواهد بود.

,

طلایی پوشان که در هفته گذشته در مقابل تراکتورسازی به پیروزی رسیدند بسیار امیدوارند با این سه امتیاز خانگی روند تیم خود را بهبود ببخشند؛ سپاهان با این برد می تواند بین تیم هایی که از ابتدا به عنوان مدعی لیگ بیستم شناخته می شدند، گام محک تری را بردارد؛ البته در این میان استقلال نیز توانسته اندوخته امتیازی خوبی را به دست آورد.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه