اخبار داغ

فرماندار نوشهر:

سهمیه کافی نفت برای بخش کجور تخصیص داده شود/ آمادگی دستگاه‌های نوشهر برای مقابله با حوادث

سهمیه کافی نفت برای بخش کجور تخصیص داده شود/ آمادگی دستگاه‌های نوشهر برای مقابله با حوادث
سعید یزدانی بر حضور تمام نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی، تاکید کرد و گفت: سهمیه کافی نفت برای بخش کجور تخصیص داده شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سعید یزدانی عصر امروز در جلسه مدیریت بحران شهرستان نوشهر ضمن تشکر از اقدامات دستگاهها و سازمانهای عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران اظهار کرد: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاههای اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه‌ریزی کنند.

وی افزود: بحران عبارت است از اختلال در فعالیت های اجتماعی که خارج از توان منطقه بوده که آسیب های جسمی و روانی در پی دارد.

فرماندار نوشهر نسبت به رفع هرگونه قطعی احتمالی تلفن ، گاز ، آب ، برق ، تدابیر لازم در خصوص آب گرفتگی معابر ،امداد رسانی توسط فوریت های پزشکی ،هلال احمر و کلیه نیروهای امدادی در صورت بروز حادثه احتمالی،نظارت بر رودخانه ها ، بحث تخصیص سهمیه کافی نفت برای بخش کجور تاکید کرد و گفت : ما باید با یکدیگر تعامل و همکاری داشته باشیم تا در هنگام بروز حوادث بتوانیم در کم ترین زمان ممکن بحران را مدیریت کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه