اخبار داغ

بازیکن اسبق تیم ملی والیبال دانشجویان ایران:

قرار نگرفتن مقابل رژیم ‌صهیونیستی کمتر از قهرمانی نیست/ راه شهدای ترور ادامه دارد

قرار نگرفتن مقابل رژیم ‌صهیونیستی کمتر از قهرمانی نیست/ راه شهدای ترور ادامه دارد
ذوالفقاری گفت: بازی نکردن مقابل رژیم‌ صهیونیستی کمتر از قهرمانی نیست و اگر بازهم در مقابل تیم رژیم اشغالگر قرار بگیرم، بازی نمی‌کنم حتی اگر این تصمیم تبعات و محرومیت‌های سنگینی به دنبال داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ذوالفقاری بازیکن اسبق تیم ملی والیبال دانشجویان ایران در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: مسابقات یونورسیاد پس از المپیک بزرگ‌ترین گردهمایی ورزشکاران جهان به حساب می‌آید که در سال 2011 تیم ملی والیبال دانشجویان ایران که من جزئی از این تیم بودم در این مسابقات شرکت کردیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: این مسابقات در شهر شنژن چین برگزار شد که به قرعه سختی خوردیم و روسیه و اوکراین که در آن سال قهرمان و نایب قهرمان مسابقات شدند در گروه ما حضور داشتند با این وجود پس از برد ژاپن، مکزیک، عمان و چند تیم دیگر قرعه به‌گونه‌ای افتاد که باید در مقابل تیم رژیم صهیونیستی بازی می‌کردیم.

,

ذوالفقاری ضمن بازی نکردن مقابل رژیم‌ صهیونیستی کمتر از قهرمانی نیست خاطر نشان کرد: از آن جایی که ما رژیم صهیونیستی را به عنوان یک کشور قبول نداریم و آن‌ها را به عنوان یک اشغالگر قبول داریم و به رسمیت نمی‌شناسیم لذا از بازی مقابل این تیم انصراف دادیم و از گردونه مسابقات خارج شدیم.

,

این بازیکن مشهدی ادامه داد: ورزش به‌گونه‌ای است که شما باید ابتدا یک کشور را قبول داشته باشید تا در مقابل آن بازی کنید و اگر قبول نداشته باشید و مقابل آن بازی کنید به صورت ضمنی آن اشغالگر را به عنوان یک کشور پذیرفته‌اید از این رو ما حاضر به بازی در مقابل این تیم نشدیم که این تصمیم ما بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان پیدا کرد و صدای ما به گوش بسیاری از مردم جهان رسید.

,

وی با اشاره به اینکه این تصمیم ما تبعاتی را نیز به همراه داشت که یکی از این تبعات جریمه نقدی کشورمان بود، تصریح کرد: اگر بازهم در مقابل تیم رژیم صهیونیستی قرار بگیرم، بازی نمی‌کنم حتی اگر این تصمیم تبعات و محرومیت‌های سنگینی به دنبال داشته باشد زیرا با گوشت و استخوانم این اعتقاد را دارم که نباید در مقابل چنین رژیم ظالمی بازی کنم.

,

ذوالفقاری یادآور شد: بازی نکردن در مقابل تیم‌ها و بازیکنان رژیم صهیونیستی مانند برپایی راهپیمایی روز قدس است و در واقع ما با این کار می‌خواهیم صدایمان را به گوش جهانیان برسانیم و بگوییم ماهیت این رژیم چیست و برای جهانیان ظلم‌ها و جنایاتی که رژیم صهیونیستی انجام داده‌اند فراموش نشود.

,

این بازیکن اسبق تیم ملی والیبال دانشجویان ایران گفت: هنگامی که خبر شهادت شهید فخری زاده را شنیدم بسیار متأثر و ناراحت شدم اما اطمینان دارم که راه این شهدا ادامه دارد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه