اخبار داغ

چاله چوله‌هایی که امان شهروندان یاسوجی را بریده است+تصاویر

چاله چوله‌هایی که امان شهروندان یاسوجی را بریده است+تصاویر
چاله چوله های که امان رانندگان و عابرین را در مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد بریده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس امروزه به هر کجای شهر یاسوج که می نگری زخم های عمیقی بر پیکره بی جان آسفالت این شهر مشاهده خواهی کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

سالیان سال است که چاله چوله های خیابان های شهر یاسوج با زندگی شهروندان عجین شده است، این چاله چوله ها گلایه رانندگان را هم به دنبال داشته و در برخی موارد آنها را دچار خسارات مالی هنگفتی کرده است.

,


,
, ,

البته هر از چندگاهی مسئولین شهری اقدام به ترمیم، بازسازی برخی از این چاله چوله های در سطح شهر یاسوج می کنند اما میزان چاله چوله ها با میزان ترمیم های که انجام می شود قابل قیاس نیست و در برخی از مناطق شهر یاسوج هستند خیابانی که آسفالت آن خیابان به کلی از بین رفته شده است.

,

متاسفانه هر روز به دلایلی هم چون شکستن لوله آب، کنده‌کاری‌های غیرمجاز، عدم برخورداری از آسفالت مناسب بر تعداد این چاله چوله ها افزوده می شود.

,

آسفالت برخی از مناطق شهر یاسوج تخریب شده و چاله‌ چوله های ناشی از این تخریب ها موجب معضلات زیادی برای عبور و مرور خودروها شده است که انتظار می رود شهرداری و شورای شهر به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند.

,

کم‌توجهی به اصول اساسی در زیرسازی معابر و خیابان‌ها و نظارت کافی بر کیفیت آسفالت‌ مورد استفاده باعث شده در مناطق مختلف شهر یاسوج باعث هدر رفت بیت المال می شود و همچنین مشکلاتی برای شهروندان یاسوجی به وجود آورده است.

,

, ,

عدم برخورد با شهروندان متخلف که اقدام به کندکاری های غیر مجاز در برخی خیابان های شهر می کنند همچنین عدم سخت گیری به دستگاه های خدمات رسان به دلیل کنده کاری روی آسفالت خیابان های و عدم استفاده از آسفالت با کیفیت برای اسفالت خیابان های مرکز استان باعث شده که این رنج سال های سال بر پیکر مرکز استان کهگیلویه وبویراحمد خود نمایی کند.

,

, ,

در برخی از خیابان ها شهر یاسوج مسئولین شهری اقدام به ترمیم آسفالت و پر کردن چاله چوله ها کردند که بیشتر شبیه ماست مالی کردن است تا ترمیم، چون فقط یک لایه نازک از آسفالت ریخته شده تا چاله پوشانده شود، که بعد از گذشت مدت کوتاهی دوباره تخریب می شود.

انتظار می رود مدیران شهری از فرصت ایجاده شده به دلیل شرایط کرونایی استفاده کنند و در این روز ها که عبور مرور مردم به شکل بی سابقه ای کاهش یافته فکر اساسی برای این چاله چوله های مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد کنند، چون با وجود این چاله چوله و دست انداز چهره خیابان های شهری که لقب پایتخت طبیعت ایران را یدک می کشد زشت می شود.

,
,
,

 تصاویر تکملی در زیر آمده است؛

,  تصاویر تکملی در زیر آمده است؛,  تصاویر تکملی در زیر آمده است؛,

, , , ,

, , , ,

, , , ,

 

,

انتهای پیام/

, انتهای پیام/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه