اخبار داغ

امام جمعه کاشمر:

جنایتکاران از سرنوشت قاتلان شهید مدرس عبرت بگیرند

جنایتکاران از سرنوشت قاتلان شهید مدرس عبرت بگیرند
حجت‌الاسلام طباطبایی گفت: بعد از 83 سال ببینید که چطور شهید مدرس عزت پیدا کرده ولی رضاخان به زباله‌دان تاریخ پیوسته است کاش افراد جنایتکاری که دارند نوکری و مزدوری اجانب را می‌کنند، عبرت بگیرند از آنچه که خداوند بر سر باطل آورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ حجت‌الاسلام سید محمدکاظم طباطبایی، امام‌جمعه کاشمر ظهر امروز در مراسم سالگرد شهادت آیت‌الله مدرس که با حضور اعضای شورای تأمین در محل آرامگاه این شهید برگزار شد، اظهار داشت: شهید آیت‌الله سید حسن مدرس در 83 سال قبل در کاشمر به دست دژخیمان رژیم طاغوت رضاخانی به درجه رفیع شهادت نائل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه همه‌ساله در دهم آذرماه به مناسبت سالگرد شهادت این عالم مبارز، جلسات پرشوری برگزار می‌شد ولی ویروس کرونا در سال جاری تمام مراسمات را تحت‌الشعاع قرار داد، خاطرنشان کرد: باید از آنچه که بر حق و باطل می‌گذرد عبرت بگیریم؛ 83 سال قبل در این محل که مخروبه‌ای بود سید مدرس مظلوم به شهادت می‌رسد.

,

امام‌جمعه کاشمر با تأکید بر اینکه بعد از 83 سال ببینید که چطور شهید مدرس عزت پیدا کرده ولی رضاخان به زباله‌دان تاریخ پیوسته است، تصریح کرد: کاش افراد جنایتکاری که دارند نوکری و مزدوری اجانب را می‌کنند و پلیدترین افرادی هستند و بهترین و مؤثرترین نیروهای ما را از ما گرفتند عبرت بگیرند از آنچه که خداوند بر سر باطل آورده است.

,

وی با اشاره به اینکه افراد جنایتکار با اقداماتی که انجام می‌دهند نمی‌توانند جلوی نور حق را بگیرند و آن را خاموش کنند و این کشور را شکست بدهند، اذعان کرد: انقلاب اسلامی ایران شکست‌ناپذیر است چون به خدا متصل است و دشمنان کور خوانده‌اند که بتوانند این نظام را شکست دهند.

,

طباطبایی با بیان اینکه بااین‌همه خیانت‌هایی که انجام دهند آیا می‌توان با عوض شدن رنگ یک گرگ باز به آنها اعتماد کرد؟ مطمئناً این امکان ندارد، عنوان کرد: ما باید راه مقاومت که مدنظر مقام معظم رهبری است و اتکا به توان و ظرفیت‌های داخلی کشور را ادامه بدهیم.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه