اخبار داغ

جدال بزرگان صنعت در اهواز؛

آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان/ خطیبی به دنبال اولین برد، نکونام در اندیشه صدر نشینی

آلومینیوم اراک-فولاد خوزستان/ خطیبی به دنبال اولین برد، نکونام در اندیشه صدر نشینی
در هفته چهارم رقابت های لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز به مصاف هم می روند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ در هفته چهارم از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال «جام خلیج‌فارس»، تیم‌های فولاد خوزستان و آلومینیوم اراک عصر امروز از ساعت ۱۶:۳۵ در ورزشگاه شهدای فولاد اهواز در مقابل هم صف آرایی می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

فولاد جزو معدود تیم‌هایی لیگ بیستم بوده که با ثبات در کادر فنی و بازیکنان خود نسبت به فصل قبل، رقابت‌های این فصل را آغاز کرده است و با توجه به عملکرد‌ این تیم و در فصل قبل به عنوان یکی از مدعیان این فصل نام برده می‌شود.

,

فولادی ها با هدایت جواد نکونام در دیدار اول خود مقابل ذوب آهن به تساوی رسیدند و در هفته دوم تیم استقلال را در یک دیدار پر حاشیه شکست دادند، این تیم در دیدار سوم مقابل گل‌گهر متحول شده قرار گرفت و با از دست دادن ضربه پنالتی در دقایق پایانی بازی به یک تساوی رضایت داد و در پایان هفته سوم با ۵ امتیاز در رده چهارم جدول رقابت ها جای گرفت.

,

تیم آلومینیوم اراک اما یکی از دو تیم تازه لیگ برتری شده به همراه دیگر تیم تازه صعود کرده به لیگ برتر یعنی مس رفسنجان تا اینجای کار ضعیف‌ترین عملکرد را بین تیم‌های حاضر در لیگ بیستم داشته اند.

,

آلومینیوم در دو بازی اول خود مقابل نساجی مازندران و سپاهان اصفهان مغلوب شد و در بازی سوم در برابر مس رفسنجان به تساوی رسید تا با یک امتیاز در انتهای جدول قرار گیرد، مهاجمان این تیم تاکنون موفق نشده اند توپی را از خط دروازه حریفان بگذرانند و از طرفی آلومینیوم یکی از ضعیف ترین خطوط دفاعی لیگ بیستم را داشته است.

,

 

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه