اخبار داغ

مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک لرستان نجات پیدا کردند/ آب‌گرفتگی منازل مسکونی در پلدختر

۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک لرستان نجات پیدا کردند/ آب‌گرفتگی منازل مسکونی در پلدختر
رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان با بیان اینکه 120 نفر گرفتار در برف و کولاک در محورهای لرستان نجات پیدا کردند گفت: چندین منزل مسکونی در شهرستان پلدختر دچار آبگرفتگی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صارم رضایی در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: در پی بارش‌های شدید باران طی دو روز گذشته در استان لرستان، نیروهای هلال احمر در همه شهرستان‌ها و پایگاه‌های امدادی در حالت آماده‌باش بودند تا در صورت نیاز خدمات لازم را ارائه دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی با اشاره به امداد رسانی به خودروهای گرفتار برف و کولاک افزود: نجات ۱۲۰ نفر گرفتار در برف و کولاک در گردنه‌ها، امدادرسانی به ۵۳ نفر در سیلاب و امدادرسانی به حوادث جاده ای از اقدامات صورت گرفته توسط نیروهای هلال احمر بوده است.

,

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان لرستان با بیان اینکه شش تیم در ۴۸ ساعت گذشته به ۱۷۴ نفر در استان امداد رسانی کردند عنوان کرد: در شهرستان پلدختر بر اثر بارش های شدید باران و سیلابی شدن مسیل‌ها، آب وارد چندین منزل مسکونی شده بود که نیروهای هلال احمر به محل اعزام شدند و پس از خروج آب از منزل و لایروبی، اقداماتی از قبیل برپایی چادر برای ساکنان این منازل را انجام دادند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه