اخبار داغ

بیگی‌نژاد در گفت‌وگو با دانا خبر داد:

طرح مشترک مجلس و سازمان انرژی اتمی برای توسعه فناوری‌های هسته‌ای

طرح مشترک مجلس و سازمان انرژی اتمی برای توسعه فناوری‌های هسته‌ای
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی با همراهی سازمان انرژی اتمی طرحی تدوین خواهد کرد گفت: اولویت های کمیسیون انرژی توسعه فناوری هسته ای در زمینه های مختلف به منظور استفاده در زندگی مردم است تا مردم بتوانند از فناوری هسته ای در زندگی خود استفاده کنند.
[

«هادی بیگی نژاد»، عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال حذف مولفه های قدرت در جمهور اسلامی ایران هستند گفت: قدرت منطقه ای ، هسته ای و موشکی جمهوری اسلامی ایران برای ملت و کشور عزت آفرین است چرا که براساس این قدرت جمهوری اسلامی ایران در منطقه و دنیا می تواند اثرگذار باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه شهدایی همچون شهید طهرانی مقدم، فخری زاده و حاج قاسم سلیمانی مولفه های قدرت علمی و نظامی کشور بودند که دشمن اقدام به حذف آنها کرد ادامه داد: باید این مسیر محکم تر از قبل ادامه پیدا کند.

,

نماینده مردم ملایر در مجلس با اشاره به اینکه توان هسته ای کشور باید با کیفیت و کمیت بیشتر از گذشته مسیر پیشرفت را طی کند تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیام خود تاکید کردند که هم با عاملان و آمران این اقدام تروریستی برخورد شده و هم حرکت هسته ای کشور با قدرت بیشتر به نتیجه برسد.

,

عضو کمیته هسته ای مجلس با بیان اینکه باید در زمینه موشکی و هسته ای با برنامه قوی تری حرکت کنیم ادامه داد: تولید در حوزه های علمی و تخصصی باید افزایش پیدا کند.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه بستر این حرکت باید هم در مجلس و هم در بخش های دیگر از جمله فضای علمی کشور و دولت فراهم شود عنوان کرد: در حوزه قانون گذاری قوانین مناسبی مانند قانون تولید برق هسته ای 20 هزار مگاواتی که در مجلس مصوب شده است وجود دارد که باید اجرایی شود.

,

وی گفت: وزارت علوم و سازمان انرژی هسته ای مکلف به اجرای این قانون شدند و مجلس مصمم است نسبت به اجرا این قبیل قوانین ورود نظارت داشته باشد.

,

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه برخی بسترها باید در چارچوب برنامه توسعه تدوین شود عنوان کرد: باید چشم انداز سازمان انرژی اتمی برای تحقق برنامه توسعه مشخص شود.

,

بیگی نژاد با اشاره به اینکه کمیسیون انرژی با همراهی سازمان انرژی اتمی طرحی در این زمینه تدوین خواهد کرد گفت: اولویت های کمیسیون انرژی توسعه فناوری هسته ای در زمینه های مختلف به منظور استفاده در زندگی مردم است به طوری که مردم بتوانند از فناوری هسته ای در زندگی خود استفاده کنند.

,

وی گفت: این جز اولویت های کمیسیون قرار داشته اما بعد از ترور شهید فخری زاده به دنبال تسریع این امر هستیم.

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نباید درگیر مسائل امنیتی ترور شده و از هدف دانشمندانی چون فخری زاده غافل شویم باید این مسیر را با قدرت ادامه دهیم.

,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه