اخبار داغ

خوان سوم «هفت‌خوان» زیر ذره‌بین شهردار یزد

خوان سوم «هفت‌خوان» زیر ذره‌بین شهردار یزد
شهردار یزد از مراحل بررسی مشکلات معبر هفت‌خوان برای پیاده روی معلولان و عابران پیاده بازدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش یزدرسا، جمال الدین عزیزی با حضور در میدان آزادی و خیابان فرخی یزد به عنوان خوان سوم از طرح هفت خوان که به مناسب سازی مسیر و رفع موانع برای عابران پیاده به ویژه معلولان می پردازد، از نزدیک در جریان روند اجرای طرح قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی از طرح هفت خوان به عنوان اولین قدم برای اجرای آزمایشی مناسب سازی در معابر شهری یزد یاد کرد و گفت: مشکلات این مسیر توسط گروه پایش شناسایی شده و بر اساس این پایش‌ها به زودی کار اجرای طرح آغاز می شود.

,

, ,

شهردار یزد ادامه داد: برخی مشکلات جزئی در طرح تدوین شده توسط مشاوران و کارشناسان وجود دارد که با رفع آنها و صدور مجوزها، به زودی شاهد اجرای طرح در مسیر هفت خوان خواهیم بود.

,

عزیزی با بیان اینکه این طرح از میدان همافر آغاز می شود و تا مسجد جامع یزد ادامه می یابد، افزود: این مسیر یکی از پرترددترین مسیرهای عابر پیاده در سطح شهر یزد به شمار می رود.

,

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد و معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری یزد از طرح مناسب سازی شهری در برج ساعت و خیابان مسجد جامع یزد بازدید کردند.

,

, ,

حجت فلاح معاون شهرسازی و معماری و محمدعلی سلمانی ندوشن معاون امور زیربنایی و عمرانی شهرداری یزد به همراه رئیس ستاد مناسب سازی شهری و مشاور و پیمانکار طرح هفت خوان، از محل اجرای طرح بازدید کردند.

,

 

,

فلاح در این بازدید اظهار داشت: تصمیم‌های خوبی در راستای مناسب سازی مسیر میدان همافر تا مسجد جامع یزد گرفته شده و در چهارراه برج ساعت و خیابان مسجد نیز طرح در راستای نگاه کلانی که به این مسیر وجود دارد، اجرایی می شود.

,

, ,

وی با اشاره به بررسی جزئیات طرح عنوان کرد: برخی اصلاحات جزئی در مرحله اجرا نیاز است که امیدواریم با رفع آن، به سرعت اجرایی شود.

,

فلاح یادآور شد: با اجرای این طرح، یکی از پرترددترین مسیرهای گردشگری یزد برای عابران پیاده به ویژه معلولان، دسترس پذیر خواهد شد.

,

 

,

معاون شهرسازی و معماری شهرداری یزد اظهار امیدواری کرد: امیدواریم طرح‌های تدوین شده به سرعت به تایید حوزه ترافیک و شهرسازی برسد و با اصلاح جزئیات مدنظر، شاهد اجرای آن از 12 آذرماه باشیم.

,

معاون امور عمرانی و زیربنایی شهرداری یزد نیز در این بازدید با اشاره به اصلاحاتی که قرار است در مسیر هفت خوان انجام شود، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده با میراث فرهنگی و پلیس راهور، قرار شد درهای شیشه ای برج ساعت حذف شود و مانند گذشته، این برج دارای ورودی باز شود.

,

, ,

محمدعلی سلمانی ندوشن از شست‌وشوی نما و نورپردازی برج ساعت تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: علاوه بر مناسب سازی، زیباسازی نمادهای شهری نیز مدنظر شهرداری است.

,

گفتنی است؛ طرح هفت خوان، هفت گره شامل میدان همافر، میدان باهنر، میدان آزادی (باغ ملی)، میدان شهید بهشتی (مجاهدین)، چهارراه شهدا (میدان امیرچقماق)، چهارراه برج ساعت و مسجد جامع و خیابان‌های حدفاصل آنها است و از مجموعه اقدامات کمیته مناسب‌سازی است که به زودی از آن رونمایی می شود.

,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه