اخبار داغ

مشکلات اقتصادی کشور با عزم جهادی و مدیریت انقلابی رفع می شود

مشکلات اقتصادی کشور با عزم جهادی و مدیریت انقلابی رفع می شود
مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل مدیریتی با عزم جهادی میطلبد و اگر کف جامعه سیران صدای گرسنگان را نمی شنوند زنگ خطر بزرگی برای جامعه ایرانی اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ چهل سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی گذشت، دستاوردها و رهنمودهای بزرگی را به چشم خود دید و برای سرپا نگه داشتن آرمان های خود از هر روش منطقی و عقلانی غافل نشد، حتی برای رفع این مشکلات از خون جوانان و نوجوانان خود نیز استفاده کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

انقلاب اسلامی در این چهل سال افرادی را پرورش داد که دور هم با یک رفاقت صمیمانه از رزق و روزی که خداوند نصیب آنها می کرد و بر سر یک سفره روزی می خوردند، آنها مال را نه برای کسب ثروت و خانه و ماشین میلیاردی وخارجی بلکه برای فقیر و یتیم جمع می کردند.

,

, ,

با این حال اما رزق و روزی شان برکت داشت، ناله و درد گرانی و تمام شدن مرغ و روغن دغدغه اصلی زندگیشان نبود، حالا اما در گام دوم انقلاب افرادی تحت مدیریت این نظام و انقلاب آمده اند که نان شب را برای مردم به یک رویا تبدیل کرده اند، آنها رزق را نه بری همسایه بلکه برای سگ تربیت شده خود می خواهند.

,

حالا همان دیوانه ای که سنگی را ته چاهی می اندازد و هزار فرد عاقل از درآوردن آن عاجز مانده اند مصداق مدیران غرب زده ایرانی است که گام دوم انقلاب را با ضعف مدیریتی خود به درد مشکلات اقتصادی دچار کرده است، اما ایران هنوز سرپا و زنده است هنوز هم هستند افرادی که بتوانند با مدیرت جهادی خود مانند جنگ هشت ساله ایران را نجات بدهند، فقط کافی است میدان برای عرصه ورود این مدیران باز شود.

,

در همین رابطه داریوش حسن زاده مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه استان هرمزگان در گفت و گو با هرمز اظهار کرد: همانگونه که می دانیم مقام معظم رهبری چهارم آذر ماه در دیدار رؤسای سه قوه و دیگر اعضای شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در  چهار محور گفت و گو کردندو اشاره کردند «لازم است برای اقتصاد کشور یعنی حل مشکل کسری بودجه، افزایش سرمایه‌گذاری، جهش تولید و حمایت از قشرهای ضعیف جامعه باید با همت جدی و تلاش پیگیر مسئولان، تأثیر اجرای راهکارهای عملی در زندگی مردم مشخص شود».

,

حل مشکلات اقتصادی از طریق مدیریت جهادی و انقلابی

, حل مشکلات اقتصادی از طریق مدیریت جهادی و انقلابی, حل مشکلات اقتصادی از طریق مدیریت جهادی و انقلابی,

مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه استان هرمزگان افزود: آن چیزی که در سال های اخیر قابل توجه است چندین سال مستمر و پیاپی انتخاب شعار سال با موضع اقتصادی است که محوریت قرار دادن موضوع معیشت مردم قابل ستایش است اما چرا با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئولان مربوطه و سه قوه اهتمام جدی در رفع این مسئله مهم نداشته اند.

,

, ,

حسن زاده ادامه داد: رفع مشکلات معیشتی مردم دغدغه میخواهد،نگاه جهادی میطلبد،از خودگذشتگی میخواهد و اندکی هم غیرت می طلبد، این رکود تورمی اثر بی مسئولیتی برخی از مسئولان بی دغدغه است که گام های اساسی را بر نداشته اند و در پیاده سازی راهکار های عملی همت جدی و تلاش مستمر نکردند و به وفور کم لطفی داشتند.

,

وی تصریح کرد: زمانی گشایش اقتصادی اتفاق خواهد افتاد که در رفع آن دغدغه داشته باشیم، دولتی که بازار و معیشت مردم را رها کرده و با لفاظی، اقتصاد کشور را به سمت نا کجا آباد برده است و در کنترل قیمت مرغ عاجز مانده است، داشتن ستادی به نام تنظیم بازار توهم خالی است.

,

, ,

فعال سیاسی هرمزگان اظهار کرد: ظاهراً هنوز برخی از مسئولان یا صدای آه سفرهای خالی را نمیشنوند که این مصیبت اعظما است و یا میشنوند و همتی برای پرکردن شکم گرسنگان جامعه ندارند که چنین تفکری نباید در جامعه اسلامی مسئولیت داشته باشد.

,

حسن زاده تصریح کرد: قطعاً مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم راه حل سیاسی ندارد بلکه راه حل مدیریتی با عزم جهادی میطلبد و اگر کف جامعه سیران صدای گرسنگان را نمیشنوند زنگ خطر بزرگی برای جامعه ایرانی اسلامی است.

,

وی ادامه داد: گره زدن قیمت مرغ، گوجه و سیب زمینی به تحریم ها؛ اصلاً قابل پذیرش نیست و نداشتن دغدغه،همت،تدبیر لازم و اهتمام جدی و گره زدن مشکلات به غرب است که مشکلات  را غیرقابل حل کرده است در صورتی که از طریق مدیریت انقلابی دغدغه مند و متکی به درون ساخته می توان از این بحران به سلامت عبور کرد.

,

, ,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه