اخبار داغ

نگرانی مشترک از انتقام نرم جمهوری اسلامی:

پانترک‌ها و ایرانشهری‌های تقلبی به وحدت رسیدند

پانترک‌ها و ایرانشهری‌های تقلبی به وحدت رسیدند
دو طیف پانترک‌ها و جریان ایرانشهری که در ظاهر مخالف هم هستند بر سر نگرانی احتمال خروج ایران از برجام به وحدت رسیده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، در طول سال‌های اخیر ثابت شده است که گروهک‌های قوم‌گرای پانترکیست و جریان ایرانشهری تقلبی مرید جواد طباطبایی در یک راستا حرکت می‌کنند. این دو طیف در ظاهر مخالف هم هستند ولی در باطن مکمل یکدیگر بوده و برای هم خوراک تبلیغاتی تهیه می‌کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

جریانات قوم‌گرا به بهانه سیاست‌های نژادپرستانه و فاشیستی ایرانشهری‌ به دامان دشمنان ایران غلطیده و جریان ایرانشهری تقلبی به بهانه ایران‌دوستی، تیشه بر اسلامیت ایران می‌زند.

,

قوم‌گرایان و ایرانشهری‌ها در تازه‌ترین اقدام در واکنش به ترور شهید فخری‌زاده، از احتمال خروج ایران از برجام نگران شده و به نقطه وحدت رسیده‌اند!

,

کانال خبری آراز نیوز ارگان رسانه‌ای گروهک تجزیه‌طلب دیرنیش با اشاره به موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت "طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها" اعلام کرد: «نتیجه این طرح خروج از پروتکل الحاقی و برجام است اما مهم اینجاست که این مجلس اقلیت، پا را از گلیم خود درازتر کرده است و توان چنین تصمیمی را ندارد.»

,

در سوی مقابل، اکانت توییتری ع.ششگلانی به عنوان اکانت سازمانی ایرانشهری‌های مرید جواد طباطبایی، نوشت: «دوستان دو مسئله را خلط می‌کنند: پاسخ به این ترور و پایین آوردن سطح تنش با آمریکا. پاسخ این ترور باید در همان سطح داده شود. اما این موضوع نباید بحث مدیریت تنش با آمریکا و احیای توافق هسته‌ای را تحت تأثیر قرار دهد. اگر قرار دهد، یعنی نتانیاهو موفق شده است. هدف اسرائیل از این ترور، جلوگیری از احیای توافق هسته‌ای و بالا نگه داشتن سطح تنش ایران و آمریکا در دولت بایدن بود. کسانی که به این هدف کمک کنند، خواسته یا ناخواسته در حال کمک کردن به نتانیاهو هستند.»

,

 

,

انتهای پیام/

,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه