اخبار داغ

درخواست رییس ‌جمهوری ارمنستان از پوتین برای آزادی اسرا

درخواست رییس ‌جمهوری ارمنستان از پوتین برای آزادی اسرا
آرمن سرکیسیان رییس ‌جمهوری ارمنستان در نامه‌ای به ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه، برای آزادی نظامیان ارمنی که در اسارت ارتش جمهوری آذربایجان به سر می‌برند تقاضای کمک کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سرکیسیان در نامه ای به پوتین که روز دوشنبه نوشت: جامعه ارمنستان و دیاسپورهای ارمنی (جوامع ارمنی مقیم کشورهای دیگر) از وضعیت پیرامون نظامیان ارمنی اسیر و غیرنظامیان ارمنی دستگیر شده در آذربایجان بشدت نگران است.  

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رییس جمهوری ارمنستان در نامه خود نوشت که وساطت روسیه برای حل مساله بسیار حساس اسرا و افراد دستگیر شده در جمهوری آذربایجان بسیار مهم و کارساز خواهد بود.  
,
 
,
رییس جمهوری ارمنستان دیروز برای دیدار با نمایندگان جامعه ارامنه روسیه به مسکو سفر کرد و با شماری از آنها درخصوص وضعیت بوجود آمده در مناقشه قره باغ رایزنی کرد.  
,
 
,
 آرا آبرامیان رییس  جامعه ارامنه روسیه هم امروز در نامه ای از پوتین برای آزادی اسرا و بازداشت شدگان ارمنی در جمهوری آذربایجان درخواست کمک کرد.
,
 
,
به ابتکار روسیه، روز دهم نوامبر (۱۹ آبان) سندی برای تحقق آتش‌بس کامل و رفع تمام خصومت‌ها در منطقه درگیری قره‌باغ به امضای «علی‌اف»، «پاشینیان» و «پوتین» رسید و ارتش مسکو وظیفه صلحبانی و تحقق آتش بس را به عهده گرفت.
,
 
,
روسیه در چارچوب توافق با ارمنستان و جمهوری آذربایجان، واحدهای صلحبانی خود را در قالب حدود دو هزار نیرو به همراه تجهیزات به قره باغ اعزام و ۲۳ پست دیده بانی نیز تاسیس کرده است.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه