اخبار داغ

ایران 70 – 77 سوریه

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| شکست باورنکردنی برابر سوریه/ آسمانخراش ها فرو ریختند

بسکتبال انتخابی کاپ آسیا| شکست باورنکردنی برابر سوریه/ آسمانخراش ها فرو ریختند
ایران در یک بازی دشوار و نفسگیر مغلوب سوریه شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازی دوم ایران در انتخابی کاپ آسیا برابر سوریه برگزار شد. بعد از یک برد سخت و نزدیک برابر عربستان، آسمانخراش ها به مصاف سوریه رفتند. نبردی عجیب و حیثیتی که البته فرجامی متفاوت داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

کوارتر اول: ایران 21 – 21 سوریه

, کوارتر اول: ایران 21 – 21 سوریه,

همانند بازی قبل شاهین طبع بازی را را تلفیقی از ستاره ها و جوانانش آغاز کرد و همین سبب شد تا سوریه با ارائه یک بازی فیزیکی پا به پای ایران جلو بیاید. نتیجه این بازی نزدیک تساوی دو تیم در کوارتر نخست بود.

,

کوارتر دوم: ایران 21 – 19 سوریه

, کوارتر دوم: ایران 21 – 19 سوریه,

کوارتر دوم را ایران بهتر آغاز کرد و با میدانداری مایک رستم پور و جمشیدی کفه ترازو به نفع ایران بازگشت و اختلاف دو تیم دو رقمی شد و بلافاصله بعد از آغاز کوارتر دوم ایران در یک چشم برهم زدن اختلاف را به ۱۰ امتیاز رساند. اما در دقایق پایانی این کوارتر اشتباهات بازیکنان ایران سبب شد تا سوریه با درخشش بازیکن دورگه خود دوباره اختلاف را جبران کرده و بازی را به تساوی بکشاند. مهران شاهین طبع در کوارتر دوم به دلیل اعتراض‌های زیاد به تصمیم داور اخطار گرفت. اگرچه با یک پرتاب جمشیدی این کوارتر 21 – 19 به سود ایران خاتمه پیدا کند. با این نتیجه نیمه نخست با حساب 42 – 40 به سود ایران خاتمه یافت.

,

کوارتر سوم: ایران 13 – 18 سوریه

, کوارتر سوم: ایران 13 – 18 سوریه,

سوریه که جسارت حمله را پیدا کرده بود در این کوارتر خیلی خوب شروع کرد و اشتباهات بازیکنان ایران نیز مزید بر علت شد تا برای نخستین بار در این کوارتر سوریه از ایران جلو بیفتد. برتری سوریه بازیکنان ایران را عصبی کرده بود و همین سبب شد تا برتری حریف تا پایان این کوارتر ادامه داشته باشد و سوریه 18 – 13 این کوارتر را به سود خاتمه دهد.

,

کوارتر چهارم: ایران 15 – 17 سوریه

, کوارتر چهارم: ایران 15 – 17 سوریه,

ایران که نمی خواست در این بازی بازنده باشد، کوارتر پایانی را توفانی آغاز کرد و با میدانداری بهنام یخچالی توپ و میدان را از سوریه گرفت. اتفاقی که سبب شد تا ایران اختلاف امتیازی را جبران کرده و دوباره جلو بیفتد. اگرچه سوریه نیز پا پس نکشید. بازی پرفشار سوریه و البته اشتباهات بازیکنان ایران سبب شد تا در رالی امتیازات ایران دوباره عقب بیفتد. این کوارتر 15 – 19 به سود سوریه پایان رسید و در نهایت ایران با نتیجه 70 – 77 بازی را به حریف واگذار کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه