اخبار داغ

معاون اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان:

بانک‌ها همکاری لازم را نسبت به امهال اقساط بانکی باشگاهداران زنجانی ندارند

بانک‌ها همکاری لازم را نسبت به امهال اقساط بانکی باشگاهداران زنجانی ندارند
معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به مکاتبات متعدد این اداره کل با بانک‌های استان در خصوص امهال اقساط بانکی باشگاهداران گفت: متاسفانه بانک‌ها همکاری لازم در این زمینه ندارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حمزه‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به تعطیلی بسیار طولانی باشگاه‌های ورزشی از مسئولین ارشد استان و همچنین مدیران بانک‌ها خواهش و تقاضا داریم که نسبت به دریافت اقساط باشگاهداران، سخت‌گیری نکرده و مدتی برای این کار مهلت دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی خاطرنشان کرد: این درخواست نه فقط برای اقساط تسهیلات کرونایی بلکه برای سایر وام‌ها هم هست زیرا باشگاهداران قبل از کرونا نیز وام‌هایی برای مشکلات شخصی یا تجهیز باشگاه‌ها دریافت کرده بودند که به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها توانایی پرداخت اقساط را ندارند.

,

 حمزه‌پور با اشاره به اعتراض باشگاهداران در خصوص سخت‌گیری بانک‌ها افزود: باشگاهداران می‌گویند ما که چندین ماه است به دلیل تعطیلی نمی‌توانیم فعالیتی داشته باشیم، حداقل برای اقساط تسهیلات، مهلت داده و ما را جریمه نکنند.

,

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان اینکه باشگاه‌ها همکاری خوبی نسبت به رعایت تعطیلی دارند، گفت: در 10 روز گذشته بیش از 250 بازرسی با همکاری شبکه بهداشت و اداره اماکن از باشگاه‌های استان صورت گرفته است.

,

وی اظهار داشت: طی این مدت 30 مورد، تذکر داده شده و 20 باشگاه ورزشی نیز پلمب شده است.

,

حمزه‌پور با اشاره به تعطیلی چندین ماه باشگاه‌های ورزشی تصریح کرد: ما هم می‌دانیم که باشگاهداران با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند اما به دلیل اینکه حفظ سلامتی در اولویت تمام امور قرار دارد جهت جلوگیری از انتقال و شیوع گسترده ویروس کرونا مجبور به پلمب باشگاه‌هایی هستیم که در این مدت فعالیت می‌کردند.

,

وی با بیان اینکه 361 باشگاه ورزشی در استان توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند، گفت: تنها منبع اِمرار معاش آن‌ها از محل باشگاهداری بود که متاسفانه به دلیل محدودیت‌های کرونایی، ماه‌ها است که فعالیت نمی‌کنند و 22 باشگاه ورزشی نیز به علت عدم توانایی در اداره امور باشگاه در اثر تعطیلی‌های کرونایی، جمع‌آوری کردند.

,

حمزه‌پور در خصوص نامه رئیس هیات بدنسازی استان گفت: ایشان درخواست بازگشایی و فعالیت باشگاه‌ها با نفرات محدود و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را داشتند اما شرایط به‌گونه‌ای نیست که حتی این درخواست را به ستاد کرونا استان ارائه دهیم.

,

وی ابراز کرد: امیدواریم هرچه سریعتر این بیماری از بین رفته و با بهبود وضعیت، تمام کسب و کارها و فعالیت باشگاه‌های ورزشی نیز به روال عادی خود برگردد و بتوانند مجدد فعالیت خود را شروع کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه