اخبار داغ

پورموسوی: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم/ نمی‌توانیم جوان‌ها را بسوزانیم

پورموسوی: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم/ نمی‌توانیم جوان‌ها را بسوزانیم
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم، ذوب‌‌آهن یکی از تیم‌های قدیمی و با کیفیت فوتبال ایران است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: بازی مهم و حساسی برای ما خواهد بود. با توجه به اینکه دو هفته بیرون از خانه بازی داشتیم فکر می‌کنم این بازی برای بازیکنان جوان‌مان جذاب خواهد بود که می‌خواهند در ورزشگاه تختی بازی کنند. نقاط ضعف و قوت ذوب‌آهن را بررسی کرده‌ایم. ذوب‌‌آهن یکی از تیم‌های قدیمی و با کیفیت فوتبال ایران است و انشاالله امیدواریم با همه نفرات به برتری دست پیدا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی درباره اینکه آیا با توجه به اشتباهات داوری بر علیه ذوب‌آهن در هفته‌‌های اخیر نگران بازی فردا نیست، عنوان کرد: نگران نیستم چون اعتقاد دارم اشتباهات داوری جزئی از بازی و به همان بازی مربوط می‌شود. هنوز هم اعتقاد داریم بازی با پرسپولیس داور اشتباه کرد. در بخش  حمله نیز ما یک تیم تهاجمی هستیم.

,

سرمربی صنت نفت آبادان درباره نقش VAR در فوتبال و اهمیت حضور این سیستم در ایران، اشاره کرد: مطمئناً این سیستم به فوتبال ما کمک می‌کند و باید برای اضافه شدن VAR هزینه کنیم. اگر چیز خوبی نبود دنیا از آن استفاده نمی‌کرد. همیشه از باشگاه‌ها می‌خواهم که بخشی از بودجه را برای تیم‌های پایه و زمین هزینه کنند. بحث VAR هم می‌توانیم به هزینه‌ها اضافه کنیم چون تیمی که اینقدر هزینه می‌کند حیف است که با یک پنالتی یا گل اشتباه زحماتش زیر سؤال برود.

,

پورموسوی درباره اینکه به نظر می‌رسد صنعت نفت با ترس به میدان می‌رود، تصریح کرد: ضمن احترام به همه دوستان که نظر داده‌اند ما در بازی اول 400 پاس، دربازی دوم حدود 200 پاس و در بازی شهر خودرو حدود 300 پاس داده‌ایم. اگر در بازی با پرسپولیس کم پاس داشته‌ایم فکر می‌کنم این موضوع به بارندگی، چمن بلند و وجود تیم پرسپولیس ربط داشت. مقابل پرسپولیس که 4 دوره قهرمان است نمی‌توانیم جوان‌ها را بسوزانیم. اعتقاد دارم جوان‌ها را باید آرام آرام وارد زمین کنیم و نمی‌خواهم آنها را بسوزانم.

,

وی اضافه کرد: اگر در بازی با پرسپولیس جوان‌ها را به زمین می‌فرستادم و 4 گل دریافت می‌کردیم، هم جوان‌ها می‌سوختند و هم اینکه هوادار از ما قبول نمی‌کرد در شرایط خاص این بازی به جوان‌ها میدان داده‌ام. در مقابل شهر خودرو فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشتیم و بیشتر از جوان‌ها استفاده کردیم. ما دو تیم داریم و به نسبت حریف سعی می‌کنیم از جوان‌ها یا با تجربه‌ها استفاده کنیم.

,

وی درباره اینکه از جذب بازیکنان جدید رضایت دارد یا خیر، اشاره کرد: هنوز زود است که اعلام کنم که از آنها راضی هستیم یا خیر. با توجه به اینکه فشار‌ها را روی ما بود و پنجره بسته بود هنوز بازیکنان نتوانسته‌اند کیفیت خودشان را نشان بدهند. مطمئن باشید در شرایط 50-50 من از بازیکن جوان استفاده می‌کنم و بازیکن بزرگسال ما همیشه باید در شرایط ایده‌آل باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه