اخبار داغ

بازیکنان پرسپولیس پس از پیروزی مقابل شهرخودرو چه گفتند؟

امیری: باشگاه به بخشش محرومیتم امیدوار است/ نوراللهی: پرسپولیس انسجام تیمی دارد/ سرلک: خطایم کارت قرمز نداشت!

امیری: باشگاه به بخشش محرومیتم امیدوار است/ نوراللهی: پرسپولیس انسجام تیمی دارد/ سرلک: خطایم کارت قرمز نداشت!
بازیکنان تیم پرسپولیس پس از پیروزی مقابل تیم شهرخودرو به اظهارنظر پرداختند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سعید آقایی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل شهر خودرو و کسب سه امتیاز از این بازی گفت: بازی خوبی بود و توانستیم با مالکیت توپ خوب، بازی کنیم و سه امتیاز را هم بگیریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی درباره اینکه پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشت و می‌توانست به گل‌های بیشتری برسد، اما موقعیت‌ها از دست رفتند، اظهار داشت: اتفاق است و می‌افتد. امیدوارم بتوانیم این بردها را ادامه بدهیم. هفته آینده بازی بسیار سختی مقابل نساجی داریم، اما برای گرفتن سه امتیاز به قائمشهر می‌رویم.
,
 
,
امید عالیشاه بعد از برتری پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت: اگر حرف و حدیثی است در راستای این بود که بتوانم به تیم کمک کنم. تا الان هر وقت به زمین رفتم تمان توانم را گذاشتم تا برای تیم مثمر ثمر باشد. اگر عمری باشد و افتخاری داشته باشم مطمئنا برای موفقیت تیم تلاش می‌کنم.
,
وی در خصوص دیدار با شهرخودرو گفت:بازی خوبی به نمایش گذاشتیم و خوشبختانه با یک برد پر گل زمین را ترک کردیم هر چند می‌توانستیم با گلهای بیشتری بازی را تمام کنیم.
,
وی در خصوص اینکه ظاهرا مهاجمان پرسپولیس تمرکز ندارند گفت:نمی‌شود این صحبت را کرد، باید کمک کنیم تا روز به روز شرایط بهتر شود.
,
 
,
محمدمهدی مهدی‌خانی درباره برتری سه بر صفر پرسپولیس مقابل شهرخودرو در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: خوشحالم اولین بازی ام را برای پرسپولیس انجام دادم و خیلی خوشحال تر هستم که این حضور با سه امتیاز و برد همراه شد. امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.
,
وی درباره تمرکز نداشتن مهاجمان پرسپولیس برای زدن ضربات نهایی گفت: به هر حال فوتبال است و بزرگ ترین مهاجمان دنیا هم برخی مواقع در چند بازی نمی توانند گل بزنند. مهاجمان ما هم تمام تلاش خود را انجام می دهند.
,
مهاجم تیم پرسپولیس تصریح کرد: تمام بازیکنان خدا را شکر به موفقیت پرسپولیس و کسب سه امتیاز فکر می کنند. مهم نیست چه کسی گل بزند بلکه مهم این است برنده بازی باشیم.
,
 
,
میلاد سرلک بعد از پیروزی 3 بر صفر تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: این برد مبارک هواداران‌مان باشد. خیلی خوشحالیم که توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم.
,
وی درباره اینکه نوازی مربی شهر خودرو معتقد بود او باید در نیمه اول اخراج می‌شد، تصریح کرد: فکر نمی‌کنم آن صحنه کارت قرمز داشته باشد و کارت زرد کافی بود.
,
هافبک پرسپولیس درباره گلزنی‌اش در این بازی یادآور شد: خدا را شکر که موفق شدم گل‌ بزنم. این گل زحمت همه بچه‌ها بود و این برد مبارک همه هواداران باشد.
,
 
,
احمد نورالهی پس از پیروزی 3 بر صفر تیم پرسپولیس مقابل شهر خودرو اظهار داشت: خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم و سه امتیاز را به دست بیاوریم. از امشب خودمان را باید برای دو بازی آینده آماده کنیم تا نمایش خوبی قبل از فینال آسیا داشته باشیم که بازی مهمی برای ما و هواداران است. امیدوارم آن بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم.
,
وی درباره اینکه پرسپولیس پس از چند هفته ناکامی در امر گلزنی امروز سه گل به ثمر رساند، گفت: بله ما امروز نمایش خوبی داشتیم. البته بازی‌های قبل هم عملکرد خوبی داشتیم. ما چهار هفته است که گل نخوردیم و این نشان از انسجام تیمی دارد. امیدوارم شرایط طوری باشد که با آمادگی بالا به قطر برویم و قهرمان آسیا شویم.
,
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص پرداخت مطالبات فصل گذشته بازیکنان این تیم نیز توضیح داد: بله از باشگاه تشکر می‌کنیم که در این مدت کوتاه زحمت کشیدند و مطالبات فصل گذشته پرداخت شد. امیدوارم در ادامه راه هم تلاش کنند و شرایط را برای بازیکنان و کادرفنی فراهم کنند و ما هم بتوانیم تمام انرژی‌مان را در زمین برای بازیکنان بگذاریم.
,
 
,
سید جلال حسینی بعد از برتری پرسپولیس مقابل شهرخودرو اظهار داشت:بازی  قبل ما خیلی سخت بود ولی خدا را شکر ریکاوری خوبی داشتیم. حریف امروز ما تیم خوبی بود ولی بازی خوبی کردیم و 3 امتیاز به موقع گرفتیم.
,
وی افزود: ما در شرایط حساسی هستیم. سرمربی تیم در تلاش است که برای فینال آسیا ترکیب های مختلفی داشته باشد و این کار بسیار سختی است که مقابل تیم های قدرتمند لیگ آن را آزمایش کنیم اما بازیکنان همه کنار هم هستند که در آن مسابقه با شرایط خوبی به میدان برویم.
,
 
,
وحید امیری درباره  دلیل لنگ لنگان راه رفتن خود پس از بازی پرسپولیس و شهرخودرو اظهار داشت: بحث خاصی نیست. مقداری عضلاتم گرفته است که انشااله درست می شود.
,
وی درباره فرصت خراب کردن مهاجمان پرسپولیس گفت: طبیعی است زیرا آنها تحت فشار هستند. خودم هم موقعیت خراب کردم اما به هر حال فوتبال همین است و برخی مواقع دفاع جور مهاجم را می کشد. مطمئن باشید این موضوع درست می شود. آرمان رمضانی هم پس از دو سه ماه بازی کرد. مهم بردن پرسپولیس است و همه چیز خوب پیش می‌رود.
,
هافبک تیم پرسپولیس درباره رد شدن استیناف خواهی باشگاه پرسپولیس برای بخشش کارت زرد وی برای فینال لیگ قهرمانان آسیا توضیح داد: فعلا باشگاه گفته امیدواریم و دوباره درخواست رسیدگی داده ایم. همه چیز به تیم صعود کننده از شرق آسیا به فینال بستگی دارد.
,
امیری درباره پرداخت شدن مطالبات بازیکنان پرسپولیس از فصل گذشته عنوان کرد: دست آقای سمیعی درد نکند. زیرا وی تمام تلاش خود را انجام می دهد و امیدوارم ما هم با کسب نتایج خوب جواب زحماتش را بدهیم.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه