اخبار داغ

لیگ برتر والیبال بانوان| پیکان صدرنشین گروه ب شد

لیگ برتر والیبال بانوان| پیکان صدرنشین گروه ب شد
هفته نخست لیگ برتر والیبال متمرکز بانوان در گروه «ب» با صدرنشینی پیکان تهران به پایان رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  روابط عمومی فدراسیون والیبال، مسابقات هفته نخست متمرکز لیگ برتر والیبال بانوان در گروه ب که از روز پنج‌شنبه ششم آذر با حضور تیم‌های ذوب‌آهن، پیکان، ستارگان فارس و خجسته آغاز شده بود، امشب (دوشنبه‌شب) با صدرنشینی پیکان به پایان رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
در نخستین بازی امروز، تیم‌های خجسته و ستارگان فارس در نخستین مسابقه آخرین روز هفته نخست لیگ برتر متمرکز والیبال بانوان در گروه ب از ساعت ۱۴به مصاف یکدیگر رفتند و نماینده اسلامشهر با شکست سه بر صفر حریف به نخستین برد خود دست یافت و با سه امتیاز جایگاه سوم جدول را برای خود تثبیت کرد.
,
ستارگان فارس در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۱ مغلوب خجسته اسلامشهر شد تا بدون برد و امتیاز در انتهای جدول باقی بماند.
,
قضاوت این بازی که به مدت ۸۲ دقیقه طول کشید برعهده زهرا شیری و نوشین حق‌شناس به عنوان داوران اول و دوم بود، مهران اشرف ریاحی و اکرم ابوالقاسم هم نظارت فنی و داوری مسابقه را برعهده داشتند.
,
مهناز شاددل مشاور امور بانوان رئیس فدراسیون والیبال که برای نظارت بر رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی دیدارهای روزهای دوم و سوم هفته نخست لیگ برتر بانوان در اصفهان به‌سر می‌برد، دیدار دو تیم خجسه اسلامشهر و ستارگان فارس را از نزدیک در سالن ملت نظاره‌گر بود.
,
در آخرین دیدار این مرحله، تیم‌های ذوب‌آهن و پیکان که از مدعیان قهرمانی لیگ برتر والیبال بانوان محسوب می‌شوند، به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان فریبا صادقی به‌رغم میزبانی سه بر یک مغلوب پیکان شدند.
,
پیکان با هدایت میترا شعبانیان در ست سوم این دیدار  ۲۵ بر ۲۱ مغلوب ذوب‌آهن شد اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۳ حریف خود را شکست داد و به سومین پیروزی متوالی خود دست یافت تا با سه برد و ۹ امتیاز صدرنشین هفته نخست متمرکز شود.
,
ذوب‌آهن اصفهان هم با پذیرش این ناکامی، با دو برد و ۶ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه ب لیگ برتر والیبال بانوان در هفته نخست متمرکز قرار گرفت.
,
نرگس افشین و هدیه صابری به عنوان داوران اول و دوم این مسابقه را قضاوت کردند. اکرم ابن یمین و محبوبه زرنویس‌زاده نیز نظارت فنی و داوری مسابقه را که ۱۲۱ دقیقه کشید، برعهده داشتند.
,
هفته اول دور مقدماتی لیگ برتر بانوان در گروه الف روزهای پنج‌شنبه، شنبه، دوشنبه ۲۹ آبان، اول و سوم آذرماه پیگیری و با صدرنشینی سایپا به پایان رسید. تیم‌های شهرداری قزوین، اکسون و سروقامتان هم به ترتیب در رده‌‌های دوم تا چهارم قرار گرفتند.
,
 
,
نتایج کامل هفته نخست لیگ برتر متمرکز بانوان به قرار زیر است:
,
 
,
گروه الف
,
شهرداری قزوین ۳ – اکسون صفر
,
سایپا ۳ – سروقامتان بابل یک
,
شهرداری قزوین ۳ – سروقامتان بابل صفر
,
سایپا ۳ – اکسون صفر
,
سایپا ۳ – شهرداری قزوین صفر
,
سروقامتان بابل یک – اکسون ۳
,
 
,
گروه ب
,
پیکان ۳ – ستارگان فارس صفر
,
ذوب‌آهن ۳ – خجسته صفر
,
‌خجسته صفر – پیکان ۳
,
ذوب‌آهن ۳ – ستارگان فارس صفر
,
ستارگان فارس صفر – خجسته ۳
,
ذوب‌آه یک – پیکان ۳
,
 
,
هفته دوم لیگ متمرکز بانوان از ۱۸ آذرماه با ورود تیم‌ها در گروه الف به شهر قزوین آغاز می‌شود و چهار تیم این گروه در روزهای پنج‌شنبه، شنبه و دوشنبه ۲۰، ۲۲ و ۲۴ آذرماه در سالن شهید بابایی به مصاف یکدیگر می‌روند.
,
مسابقات گروه ب نیز از پنج‌شنبه ۲۷ آذرماه در سالن فدراسیون والیبال آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه ۲۹ آذر و دوشنبه یکم دیماه پیگیری می‌شود.
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه