اخبار داغ

فرماندار شهرستان مهریز اعلام کرد

افزایش نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مهریز

افزایش نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در مهریز
رضا زارع زاده گفت: مهم‌ترین کاری که برای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار داریم، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح شهرستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از یزدرسا، رضا زارع‌زاده فرماندار مهریز، دوشنبه‌شب در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره دانشمند هسته‌ای شهید محسن فخری‌زاده گفت: جهت پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، به طور مکرر با مجموعه ها و دستگاه های مختلف شهرستان جلسات را برگزار می کنیم و تصمیمات خوب و مؤثری اتخاذ شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

وی افزود: مهم ترین کاری که برای پیشگیری و مقابله با کرونا در دستور کار داریم، نظارت بر اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا در سطح شهرستان است و در همین راستا تیم های چهارگانه نظارت و بازرسی نظارت های لازم را دارند.

,

فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: از همان ابتدای شیوع ویروس در استان، برگزاری مراسم های عزاداری و تجمع را در شهرستان ممنوع کردیم و البته روحانیون و ائمه جماعات مساجد نیز همکاری بسیار خوبی داشتند که جای قدردانی دارد.

,

زارع‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از اقداماتی که در شهرستان در حال انجام است، پویش نذر سیب است که هم برای بیماران بیمارستان ها و هم برای خانه سالمندان آبیموه توزیع می شود. پویش نذر اکسیژن نیز با همت و همکاری عزیزان صنعتگر انجام شده و کسانی که در خانه بستری هستند و نیاز به کپسول اکسیژن دارند در اختیارشان قرار داده می شود.

,

وی تأکید کرد: ارتباط و تعامل خوبی بین مجموعه ها و دستگاه های مختلف شهرستان وجود دارد و به لطف خدا چالش خاصی در این زمینه در شهرستان مهریز وجود ندارد.

,

فرماندار مهریز تصریح کرد: همکاری قابل ستایش اصناف و همچنین رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم موجب شده تا وضعیت بهتری نسبت به قبل از نظر کرونا در شهرستان حاکم شود.

,

زارع زاده عنوان کرد: در حال حاضر دو چالش در زمینه کرونا در مهریز داریم که یکی به برگزاری مراسم تشیع جنازه ها مربوط می شود و موضوع دیگر هم انجام غسل فوتی ها است که بصورت متمرکز انجام می شود.

,

وی پیرامون وضعیت رودخانه ها در برخی مناطق روستایی مهریز بیان کرد: در جلسه کمیته حفاظت از منابع آب، هشت نقطه حادثه خیز درباره رودخانه ها به ما اعلام شد و تقریبا نقاط حادثه خیز رفع حادثه شده است.

,

فرماندار مهریز یادآور شد: ایجاد محدودیت برای ورود به روستاها و مناطق ییلاقی شهرستان به ویژه در ایام تعطیل و آخر هفته از جمله اقداماتی است که انجام شده و در هفته جاری نیز دو روز پایان هفته این محدودیت ها اجرا خواهد شد.

,

زارع‌زاده پیرامون سهمیه شهرستان مهریز در زمینه طرح مسکن ملی نیز گفت: در حال حاضر سهمیه مهریز از طرح مسکن ملی 320 واحد است که قرار است به 500 واحد افزایش پیدا کند و تلاش بر این است که در این زمینه از پیمانکاران بومی استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه