اخبار داغ

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد؛

افتتاح 10 پروژه ورزشی تا پایان امسال در مازندران

افتتاح 10 پروژه ورزشی تا پایان امسال در مازندران
حسن رنگرز از افتتاح 10 پروژه ورزشی در مازندران در صورت تامین اعتبار تا پایان امسال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن رنگرز در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، با اشاره به اینکه ورزش مازندران حرکت شتابان خود را همواره حفظ کرده است، اظهار داشت: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال ۹۹ در استان شاهد افتتاح ۱۰ پروژه ورزشی دیگر خواهیم بود.

وی بیان کرد:در حوزه زیرساخت با توجه به شرایط اقتصادی و تحریم ها و محدودیت های کرونایی که هم برای بخش خصوصی و هم دولتی مشکلاتی ایحاد کرده است، با همه مشکلات در سالی جاری شاهد افتتاح ۴ پروژه ورزشی بودیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به نقش تعیین کننده حوزه ورزش قهرمانی مازندران در کسب مدال‌ها و عناوین ورزشی کشور افزود: برنامه‌های بسیار خوبی جهت حمایت از ورزشکاران دارای شانس حضور در رقابت‌های المپیک و پارالمپیک تدوین شده که در حال اجرا شدن است.

رنگرز توسعه ورزش روستاها، ورزش همگانی و ورزش بانوان را از برنامه‌های مهم دستگاه ورزش و جوانان دانست و تاکید کرد: تجهیز خانه‌های روستایی و آموزش مربیان روستایی در بستر وی‌بتار و فضای مجازی در ایام محدویت‌های کرونایی و برای تحقق شعار هر روستا یک مربی همگانی با قدرت ادامه خواهد یافت.

وی تحرک و فعالیت کم نظیر تشکل های مردم نهاد جوانان مازندران را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: حدود ۱۳۰ سمن جوانان در استان فعال هستند که معتقدم در زمینه نوآوری فعالیت‌های اجتماعی، حساسیت‌های زیست محیطی، مواجه با بحران‌ها به بلوغ قابل توجهی رسیدند و امروز همه مسؤولان باید از این حرک خروشان جوانان در گام دوم انقلاب حمایت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه