اخبار داغ

مدیرکل غله استان زنجان:

ذخیره ۱۹۶ هزار تن گندم در استان زنجان/ ۲۷ نانوایی زنجان دو شیفته می‌شود

ذخیره ۱۹۶ هزار تن گندم در استان زنجان/ ۲۷ نانوایی زنجان دو شیفته می‌شود
ایزدی مدیرکل غله استان زنجان در مورد بررسی طولانی شدن صف نانوایی‌ها در شرایط کرونایی در زنجان گفت: فعالیت ۲۷ نانوایی با اولویت شهرکهای اقماری دو شیفته می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از موج رسا; محمد ایزدی عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه در استان زنجان یک هزار و ۶۰۳ واحد نانوایی فعالیت دارند اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۷۹ واحد نانوایی‌های یارانه‌ای بوده و ۵۲۴ واحد نیز نیمه یارانه‌ای هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی افزود: اخیرا ابلاغیه‌ای که صادر شده مصرف آرد استان زنجان را کاهش داده و این موضوع نیز از نظر ما منطقی نیست.

,

مدیرکل غله استان زنجان با تاکید براینکه در دو ماه گذشته ۱۶۰۰ تن آرد در بین روستاهای استان زنجان توزیع شده است عنوان کرد: آرد مورد نیاز روستاهای صعب العبور استان نیز قبل از شروع فصل سرما تامین شده است.

,

وی با تاکید براینکه اخیرا درخواست آرد خام در روستاها افزایش یافته است و علت آن به احتمال زیاد مشکلات وضعیت معیشتی برمیگردد عنوان کرد: خیلی از روستاها خرید آرد خام نداشتند که امسال تعداد خرید آرد در روستا افزایش یافته است.

,

ایزدی با بیان اینکه در نانوایی‌های نیمه یارانه ای امکان خرید آرد از خارج استان وجود داشت افزود: برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی جلوی خرید آرد از خارج استان گرفته شد.

,

وی بیان کرد: آرد مورد نیاز نانوایی‌های یارانه‌ای و غیر یارانه ای توسط کارنجات آرد داخل استان تامین می‌شود.

,

مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اینکه امسال خرید گندم در استان زنجان وضعیت خوبی داشت افزود: ۱۰۰ درصد پیش‌بینی جهاد کشاورزی در مورد خرید تضمینی گندم محقق شد.

,

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۶ هزار تن گندم در سیلو‌های استان زنجان ذخیره شده است ابراز کرد: قرار است امسال ۴۰ هزار تن گندم مورد نیاز سایر استانها را تامین کنیم و این امر نیز با در نظر گرفتن گندم مورد نیاز استان انجام می‌شود.

,

ایزدی در مورد طولانی شدن صف نانوایی‌ها افزود: بررسی‌ها به صورت میدانی انجام شد و شاهد طولانی شدن صف‌ها در برخی از نانوایی‌ها بودیم و این موضوع نیز به کیفیت پخت نان در برخی نانوایی‌ها برمیگردد.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال دو شیفت کردن ۲۰ واحد نانوایی در زنجان هستیم ابراز کرد: این اقدام با اولویت شهرک‌های اقماری انجام خواهد شد.

,

مدیرکل غله استان زنجان با اشاره به اجرای طرح رتبه بندی نانوایی‌ها در استان زنجان افزود: این طرح در استان زنجان اجرا می‌شود و توزیع سهمیه آرد نیز براساس رتبه بندی انجام شده تخصیص می‌یابد.

,

وی در مورد شایعات مطرح شدن کسر سهمیه نانوایی‌ها عنوان کرد: امسال هیچ کسری سهمیه‌ای در استان زنجان نداشتیم و در ماه جاری نیز با اخذ مجوز  میزان سهمیه‌ برخی نانوایی‌ها نیز کمی افزایش داده شد.

,

ایزدی با تاکید براینکه سهمیه ۲۷ نانوایی استان زنجان اصلاح شده است ابراز کرد: این نانوایی‌ها بیشتر در مناطق پرتردد شهر قرار دارند و نسبت به افزایش سهمیه آنها اقدام شد.

,

جواد تاراسی رئیس جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در این با اشاره به اینکه کاهش جوجه ریزی در استان زنجان کنترل شد افزود: از اول آبان ماه تخصیص نهاده‌ها و رصد جوجه ریزی توسط بازرگاه انجام می‌شود.

,

وی با تاکید براینکه سامانه بازرگاه یک سامانه جامعی است تصریح کرد: نواقصات این سامانه در حال برطرف شدن است و در حال حاضر نیز روزانه بیش از ۴۰ تن مرغ به بازار استان وارد می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه