اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه استان یزد:

به شهادت رساندن نخبگان ایران سبب بیدارتر شدن ملت می‌شود/ آزموده را آزمودن خطاست

به شهادت رساندن نخبگان ایران سبب بیدارتر شدن ملت می‌شود/ آزموده را آزمودن خطاست
حجت‌الاسلام‌والمسلمین شمس با بیان اینکه آزموده را آزمودن خطاست، گفت: به شهادت رساندن نخبگان ایران سبب بیدارتر شدن ملت می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار یزدرسا، با بیان اینکه شهادت دانشمند هسته‌ای کشور ضایعه‌ای دردناک بود، گفت: دشمن با ترور دانشمندان هسته‌ای ایران به دنبال متوقف کردن پیشرفت جمهوری اسلامی است ولی نمی‌داند که با این چنین حرکت‌های ناجوانمردانه‌ای نه‌تنها توقفی در کار نخواهد بود بلکه شاگردان مکتب ایشان راه این شهید عزیز را باقدرت طی خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

مدیر حوزه علمیه استان یزد با تأکید بر اینکه به شهادت رساندن نخبگان ایران سبب بیدارتر شدن ملت می‌شود، اضافه کرد: همان‌گونه که با به شهادت رساندن نخبگان کشور، تربیت‌شدگان مکتب آن‌ها باقدرت راه آن عزیزان را طی می‌کنند به همین دلیل آن‌ها با این جنایت‌ها نمی‌توانند مانعی بر سر راه پیشرفت ایران اسلامی باشند.

,

وی خطاب به کسانی که با مشاهده چنین جنایاتی بازهم از مذاکره با آمریکا صحبت می‌زنند، گفت: از گذشته گفته‌اند که آزموده را آزمودن خطاست، وقتی کشوری بارها و بارها اقدام به تهدید و تحریم می‌کند و هیچ‌گاه بر گفته‌هایش پایبند نبوده، قابل‌اعتماد نیست.

,

شمس با تأکید بر اینکه ظرفیت داخل کشور بسیار غنی و پربار است، اذعان داشت: ما در داخل کشور ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف داریم که اگر به آن توجه شود بدون شک خودکفا خواهیم بود و دیگر هیچ مسئله‌ای قادر به تهدید ایران نخواهد بود.

,

مدیر حوزه علمیه استان یزد با ابراز تأسف از اینکه در طول سال‌های گذشته مسئولان کشور به‌جای نگاه به داخل، همیشه توجهشان به غرب بوده، افزود: دشمن در طول چهل سال گذشته هر آنچه توانسته انجام داده تا جمهوری اسلامی نتواند مسیر رشد را به‌درستی طی کند اما به لطف خدا، رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب و هوشیاری مردم تمام این توطئه‌ها با شکست مواجه شد.

,

انتهای پیام/
 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه