اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

لایحه بودجه 1400 فردا به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود

لایحه بودجه 1400 فردا به مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود
مصطفی طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس شنیده‌ها، قرار است دولت فردا لایحه بودجه 1400 کشور را در مجلس شورای اسلامی ارائه کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: بر اساس قانون دولت باید تا 15 آذر ماه اقدام به ارائه لایحه بودجه به مجلس شورای اسلامی نماید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,
 
,
وی با بیان اینکه بر اساس شنیده‌ها دولت تصمیم دارد این بودجه را فردا تقدیم مجلس کند، افزود: باید منتظر اقدام دولت در این زمینه بود.
,
 
,
این مسئول با اشاره به اینکه ضروری است بودجه ارائه شده از سوی دولت از اتکا به نفت کاسته شده باشد، افزود: توجه به وضعیت اقتصادی جامعه در لایحه بودجه 1400 ضروری است.
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با ارائه لایحه بودجه از سوی دولت،بندهای مختلف آن مورد بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: پس از ارائه بودجه در کمیسیون تلفیق چکش کاری بر روی آن انجام می‌شود.
,
 
,
طاهری یادآور شد: اطلاعات دقیقی از بودجه سال آینده ندارم اما پس از ارائه و بررسی بندهای مختلف آن می‌توان اظهار نظر بهتری داشت.
,
 
,
وی بیان داشت: انتظار داریم قانون بودجه سال آینده شفافتر از بودجه سال‌های گذشته بوده و یک بودجه کارآمد و موثر برای وضعیت امروز جامعه باشد تا نمایندگان با فراق بال بیشتری به تصویب آن کمک کنند.
,
 
,
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس به دنبال کاهش اتکای بودجه به نفت است، افزود: باید منتظر ارائه آن به مجلس شد تا در این زمینه تصمیم‌گیری نهایی انجام شود.
,
 
,
طاهری برضرورت حذف تدریجی درآمدهای نفتی از بودجه شد و گفت: مجلس انتظار دارد در بودجه 1400 گام‌های موثری در این زمینه برداشته شده و بودجه بر اساس شرایط اقتصادی جمع‌بندی شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه