اخبار داغ

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

بازارچه مرزی "تیله کو" فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در منطقه است

بازارچه مرزی "تیله کو" فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال در منطقه است
شهریار حیدری گفت: بازارچه مرزی تیله کو فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال و رشد و توسعه اقتصادی در منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهریار حیدری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: بازارچه مرزی تیله کوه فرصت مناسبی برای ایجاد اشتغال و رشد و توسعه وضعیت اقتصادی منطقه است که موافقت لازم برای راه اندازی آن در ۸ سال پیش با انجام رایزنی های بسیار با طرف عراقی برای انجام مبادلات بازرگانی کسب شد.

وی افزود: برخی با اهمال و سیاسی کاری به دنبال راه اندازی این بازارچه در تاریخ مشخصی بودند که از راه اندازی آن بهره برداری شخصی و تبلیغاتی کنند لذا به منافع و مصالح مردم توجه نکرده و راه اندازی بازارچه را عقب انداختند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای تصریح کرد: با توجه به تأخیرات صورت گرفته طرف عراقی رغبتی برای راه اندازی این بازارچه نداشت که در مدت ۵ ماه گذشته مجددا جلساتی به واسطه وزارت کشور، وزارت امورخارجه و استاندار کرمانشاه با طرف عراقی برگزار و مجوز راه اندازی آن دوباره کسب شد.

حیدری خاطرنشان کرد: امروز متاسفانه با توجه به شرایط و وضعیت شیوع بیماری کرونا در کشور و همچنین در کشور عراق راه اندازی بازارچه به تاخیر افتاده است که امیدواریم با عادی شدن شرایط هرچه سریع تر این بازارچه مرزی که روزنه ای برای اشتغال و انجام فعالیتهای اقتصادی و بازرگانی در منطقه است راه اندازی شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه