اخبار داغ

وقتی مردم اردل از متولیان نا امید می‌شوند/ پرکردن چاله چوله‌های فاضلاب توسط مردم

وقتی مردم اردل از متولیان نا امید می‌شوند/ پرکردن چاله چوله‌های فاضلاب توسط مردم
جمعی از شهروندان اردل اقدام به پر کردن چاله چوله های شبکه فاضلاب مرکز شهر نمودند این در حالی است که این کار وظیفه آب و فاضلاب بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ جمعی از شهروندان اردل  اقدام به پر کردن چاله چوله های مرکز شهر نمودند این در حالی است که این کار وظیفه آب و فاضلاب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,

بدون شک این اقدام باعث فعال نمودن حوزه خدمات اداره آب و فاضلاب شهرستان می شود تا بتوانند در کمترین زمان ممکن کنده کاری های شهری را سریعا ترمیم کند که زمینه نارضایتی و گلایه شهروندان را کمتر به همراه داشته باشد.

,

 

,



مسئولان از مشکلات شهر اطلاع دارند اما اقدامی نمی کنند

رضا سلیمانی یکی از تاکسی داران با سابقه شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز می گوید: حفاری هایی که برای تعمیر شبکه فاضلاب انجام شده و عدم ترمیم صحیح و کامل بعد از اجرای کار، سبب شده که این روزها بسیاری از مردم با مشکلات بسیار دست و پنچه نرم کنند.

, ,
,
, مسئولان از مشکلات شهر اطلاع دارند اما اقدامی نمی کنند,
,
, جهانبین نیوز,

او ادامه می دهد: از گیر افتادن خودروها در گل و لای ایجاد شده تا گرفتار شدن مردم در این باتلاق مانند همه و همه شکایت ما را به اوج رسانده و اما گویا کسی نیست که به فکر مردم باشد.

سلیمانی تشریح می کند: البته مسئولان ذیربط نسبت به این مشکل به خوبی آگاه و واقف هستند و حتی از تعداد و عمق حفره های ایجاد شده نیز اطلاع دارند و اینکه چرا اهمال می شود جای سئوال است و باید در مقام پاسخ برآیند.

,
,
,



پروژه فاضلاب شهر اردل در حال اجراست

جهانبخش ظفریان رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان اردل در این خصوص در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز گفت: پروژه فاضلاب شهر اردل جز طرح های ملی و استانی است.

وی تصریح کرد:  طبق قرارداد پیمانکار موظف است بعد از تکمیل شبکه فاضلاب حفاری های موجود را هم سطح سازی کند و شن ریزی و آسفالت آن توسط شهرداری صورت گیرد.

, ,
,
, پروژه فاضلاب شهر اردل در حال اجراست ,
,
, جهانبین نیوز,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه