اخبار داغ

بر اساس وعده شهردار؛

چهره میاندوآب دگرگون می‌شود

چهره میاندوآب دگرگون می‌شود
شهردار میاندوآب گفت: با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر، شاهد تغییر و تحول در میاندوآب خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، جلسه هفتگی شورای شهر میاندوآب، امروز با حضور اکثریت اعضا و شهردار میاندوآب در محل جلسات این شورا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرین خبر,

به اندازه توان و موقعیت زمانی کار کرده‌ایم

, به اندازه توان و موقعیت زمانی کار کرده‌ایم,

فخرالدین آذریان، عضو شورای شهر میاندوآب در این جلسه ضمن تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده، گفت: این اقدام تروریستی کور، لکه ننگ دیگری بر پیکر استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی است و با شهیدکردن دانشمندان ما نمی توانند جلوی پیشرفت انقلاب اسلامی را بگیرند و از مسئولان امر می خواهیم پاسخ قاطعی به این اقدام تروریستی بدهند.

,

وی در ادامه با بیان اینکه باید کنیه و کدورت ها را کنار گذاشته و بدون تخریب یکدیگر به پیش رویم، افزود: جلسات باید به گونه ای باشد که تصور نشود وقتی نامه ای به نفع هیئت رئیسه است، جلسه برگزار می شود.

,

آذریان با اشاره به عمکرد شورای دور پنجم، اظهار کرد: به اندازه توان و موقعیت زمانی کار کرده ایم و اینگونه نبوده که کاری نکرده باشیم .

,

این عضو شورای شهر میاندوآب گفت: با توجه به نزدیکی به ایام انتخابات، از شهرداری می‌خواهیم تا هر چه سریعتر نسبت به ارسال بودجه ۱۴۰۰ اقدام کند  و در بودجه ۱۴۰۰ نیز باید عدالت عمرانی رعایت شده و همه نقاط شهر در نظر گرفته شود.

,

وی افزود:از شهردار نیز بابت اقدامات انجام گرفته از جمله پرداخت حقوق کارکنان و کارگران و حل مشکلات بیمه ای که به صورت عادلانه بوده، ‌نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

,

مدیریت شهری باید در حوزه بهداشت و سلامت ایفای نقش کند

, مدیریت شهری باید در حوزه بهداشت و سلامت ایفای نقش کند,

فیروز تقوی دیگر عضو شورای شهر میاندوآب نیز با تسلیت شهادت دانشمند هسته ای کشور شهید فخری زاده، گفت: آئین نامه داخلی شورای شهر، می گوید که جلسات شورای شهر باید منظم برگزار شود.

,

تقوی با بیان اینکه علی رغم اینکه سال آخر به عضویت شورا در آمده ام بلکه با قدرت آمده ام که به شهروندان خدمت کنیم، افزود: اقداماتی که در سال های گذشته مخصوصا اقدامات اخیر توسط شورای شهر وشهردای انجام گرفته را نفی نمی کنم.

,

وی با اشاره به اینکه شورای شهر ریل گذار شهرداری است و می تواند برنامه های راهبردی خود را به شهرداری ارائه دهد، اظهار کرد: اینکه به خاطر عدم وجود نامه جلسه تشکیل نشود، خوب نیست و لازم است طبق مصوبه شورا جلسات هفتگی تشکیل شود.

,

این عضو شورای شهر میاندوآب، با بیان اینکه مدیریت شهری باید در حوزه بهداشت و سلامت نیز ایفای نقش کند و این نقش در این موقعیت بحرانی مواجهه با بیماری کرونا باید چشمگیر باشد، تصریح کرد: بهداشت از مقوله های اساسی در شورای شهر است، شهری سالم است که شهروندان سالم داشته باشد و شورای نیز وظیفه دارد در امر بهداشت شهر نظارت کند.

,

تقوی افزود: در اولین قدم، پیشنهاد برپایی ایستگاه سلامت و ضدعفونی  و خانه های سلامت در نقاط مختلف شهر بویژه نقاط حاشیه نشین را  دارم البته نه به منزله اینکه در کار درمان دخالت کنیم بلکه به منزله همیار سلامت و ایجاد ایستگاه برای ضدعفونی و… و توجه به سلامت و بهداشت شهر.

,

سایر اعضای شورای شهر در این جلسه نکته نظراتی را در مورد نامه های مطرح شده در جلسه، ارائه کردند.

,

همچنین در این جلسه مرتضی نجفی شهردار میاندوآب وعده تغییر و تحول در سطح شهر را داد و گفت: ان شالله با تلاش مجموعه شهرداری و شورای شهر، شاهد تغییر و تحول در میاندوآب خواهیم بود.

,

همچنین شهرداری میاندوآب، اقدام به ایجاد ایستگاه سلامت در راستای مبارزه با ویروس کرونا در سطح شهر خواهد کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه