اخبار داغ

با مشارکت یک شرکت اتریشی؛

«بی‌صدا حلزون» محصول مشترک شد/ حمایت از ناشنوایان

«بی‌صدا حلزون» محصول مشترک شد/ حمایت از ناشنوایان
یک شرکت اتریشی فعال در زمینه تولید پروتزهای حلزون گوش، به‌عنوان حامی همکاری خود را با سازندگان فیلم سینمایی«بی‌صدا حلزون» به کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده آغاز کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فیلم سینمایی «بی صدا حلزون» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی بهرنگ دزفولی‌زاده که به معضلات جامعه ناشنوایان پرداخته است، در اولین حضور بین‌المللی خود در جشنواره موست را سائوپائولو به نمایش درآمد و شرکت MED-EL اتریشی که تولیدکننده پروتزهای حلزون گوش و پیشتاز در زمینه رفع معضلات جامعه ناشنوایان است، به عنوان حامی به این پروژه پیوست تا از جامعه ناشنوایان حمایت کند نام فیلم به‌عنوان مشترک سینمای ایران و اتریش ثبت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

«بی‌صدا حلزون» که نخستین بار در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و نامزدی بهترین کارگردان فیلم اول را برای بهرنگ دزفولی‌زاده به ارمغان آورد، با سرمایه‌گذاری بیژن بافکار و یکی از شرکت‌های شنوایی‌شناسی در ایران است، تولید شده و هدایت فیلم پخش داخلی فیلم و موسسه هنر بدون مرز پخش بین‌المللی آن را عهده‌دار هستند.

,

«بی‌صدا حلزون» داستان زنی است که بین احساس و منطقش در حال تصمیم‌گیری است.

,

هانیه توسلی، مهران احمدی، پدرام شریفی، محسن کیایی، علیرضا جلالی‌تبار، بهنوش بختیاری، بیژن بافکار و شیرین ولی‌پور بازیگران «بی‌صدا حلزون» هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه