اخبار داغ

فرماندار شهرستان هرسین مطرح کرد؛

بازدید از ۳۷۵ واحد صنفی شهرستان هرسین/ 10 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند

بازدید از ۳۷۵ واحد صنفی شهرستان هرسین/ 10 واحد صنفی متخلف شناسایی شدند
عبادالله کنجوریان طی بازدید از روند اجرایی طرح شهید سلیمانی در شهرهای هرسین و بیستون گفت: از ۳۷۵ واحد صنفی شهرستان هرسین بازدید صورت گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیوانگاه امروز سه شنبه عبادالله کنجوریان فرماندار شهرستان هرسین طی بازدید از روند اجرایی راهبرد شماره ۱ طرح شهید سلیمانی در شهرهای هرسین و بیستون اظهار داشت: تشدید نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی و اعمال قانون طی بازرسی از واحد‌های صنفی، صنعتی، معدنی و خدماتی از مهمترین اهداف این راهبرد می باشد و توسط کمیته پایش و نظارت با حساسیت و دقت کامل در حال اجراست.

وی افزود: بر اساس این راهبرد صاحبان اصناف و مشاغلی که پروتکل ها و موارد بهداشتی را پس از تذکرات لازم اجرا نمی کنند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد و بر همین اساس برای ۱۰ واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است.

فرماندار شهرستان هرسین و رئیس طرح شهید سلیمانی تصریح کرد: راهبرد شماره ۱ توسط ۴ تیم اجرایی ۴ نفره ( سه تیم در هرسین و یک تیم بیستون ) و متشکل از یک نفر کارشناس بهداشتی، دو نفر از هلال احمر و یک نفر بسیجی در این شهرستان محقق می شود.

کنجوریان در ادامه اظهار داشت: آموزش و ساماندهی اعضای کمیته های ۴ گانه طرح یاد شده توسط شبکه بهداشت و درمان صورت گرفته است.

وی افزود: تعیین محدوده بازرسی هر تیم، تهیه برنامه زمانبندی بازرسی و فرم های آماری از ملزومات راهبرد شماره ۱ می باشد که قبلاً توسط کمیته پایش و نظارت انجام شده است.

رئیس طرح شهید سلیمانی شهرستان هرسین همچنین بیان داشت:️ در بازرسی از واحد‌های صنفی، بهداشت فردی و عمومی و نحوه اجرای پروتکل ها در واحدهای صنفی با جدیت مورد توجه قرار میگیرد و صاحبان مشاغل می بایست نسبت به ثبت نام در سامانه salamat.gov.ir اقدام وQR code دریافتی از سامانه مربوطه را در معرض دید قرار دهند.

 فرماندار هرسین ادامه داد: آموزش ضوابط قرنطینه و بازگشت به کار مبتلا به کووید، استفاده از کارت خوان و حذف مبادلات پول نقد، استفاده از ماسک در محل کار، عدم ارائه خدمات به مشتریان فاقد ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از تجمع در واحدهای صنفی بخشی دیگر از اهداف راهبرد شماره ۱ طرح شهید سلیمانی می باشد و بر همین اساس طی سه مرحله ۳۷۵ واحد صنفی در شهرستان هرسین مورد بازرسی قرار گرفته اند.

کنجوریان اظهار داشت: راهبردهای هفت گانه طرح شهید سلیمانی مبتنی بر یک سری اصول خاص می باشد و امیدواریم با همکاری و هم افزایی مردم آثار اجرای این طرح و راهبردهای ۷ گانه آن منجر به قطع زنجیره انتقال و اپیدمی کرونا شود.

وی از مهمترین اهداف راهبردهای ۷ گانه طرح شهید سلیمانی را آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگسازی عنوان کرد و افزود: اکثر فوتی های ناشی از کرونا مربوط به افراد مسن و یا دارای بیماری خاص می باشد و برای حفاظت از این گروههای آسیب‌پذیر که خطر ابتلا و مرگ و میر بالایی دارند، پس از شناسایی مراقبت های  لازم در منزل صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه