اخبار داغ

به بهانه ترور شهید محسن فخری‌زاده؛

وقتی رهبر معظم انقلاب از اقدام پوریای ولیِ البرز احساس عزت کردند/ به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی؛ آرمانی فراتر از قهرمانی

وقتی رهبر معظم انقلاب از اقدام پوریای ولیِ البرز احساس عزت کردند/ به رسمیت نشناختن رژیم صهیونیستی؛ آرمانی فراتر از قهرمانی
به بهانه ترور شهید فخری زاده دانشمند هسته ای کشورمان به دست عوامل موساد بهتر است مروری کنیم بر باورهای ورزشکاران البرزی که رژیم غاصب صهیونیستی را به رسمت نشناختند و با عدم رویارویی با حریفان اسرائیل، بر سکوی انسانیت ایستادند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، بعد از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از ابزارهایی که جریان های معاند علیه نیروهای انقلاب به کار بردند ترورهای سیاسی با هدف حذف سیاسیون عالی رتبه نظام بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
اما از دیماه 1388 رنگ و بوی ترورها تغییر کرد، در این زمان ترورهای هسته ای کلید خورد و 4 نفر از دانشمندان هسته ای ایران به شهادت رسیدند، شاید سوال این باشد که چرا محور ترورها از ترور سیاسی به سمت دانشمندان تغییر پیدا کرد.
,
 
,
تصور این گروهک ها در سال های آغازین انقلاب اسلامی این بود که می توانند با ترور سیاسیون، انقلاب را با چالش سیاسی مواجه کرده و آن را مهار کنند اما بعد از مطالبه رهبر انقلاب مبنی بر حرکت پر شتاب کشور در مسیر تولید علم نظام سطله دریافت که موتور حرکت ایران در دوره حاضر در حوزه علم و فناوری است.
,
 
,
عصر جمعه هفتم آذرماه جاری هم، دانشمند متعهد و متخصص ایرانِ اسلامی؛ دکتر محسن فخری‌زاده در یک حادثه تروریستی توسط عوامل رژیم صهیونیستی در شهر دماوند به شهادت رسید، دانشمندی که موفقیت ‌های وی در حوزه‌ های هسته‌ای، موشکی و داروئی ... شاخص هستند.
,
 
,
آنچه که مشخص است به رسمیت نشناختن این رژیم جعلی توسط ایران در عرصه ‌های متعدد آنها را بیش از پیش به خشم آورده است و در این مسیر سال‌ هاست که ورزشکاران ایرانی از جمله البرزی های غیور در میادین مختلف ورزشی حاضر به رقابت با حریفان اسرائیلی نمی ‌شوند.
,
 
,
یکی از ورزشکاران البرزی که این رژیم غاصب را به رسمیت نشناخت، علیرضا کریمی بود، کشتی گیری که به عنوان نماینده وزن 86 کیلوگرم ایران از رویارویی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی در مرحله شانس مجدد رقابت ‌های زیر 23 سال قهرمانی جهان خودداری کرد.
,
 
,
, ,
 
,
در آذر ماه سال 96، کریمی در حالیکه شایستگی پیروزی مقابل حریف روس را داشت به این خاطر که در دور دوم به حریف اسرائیلی نخورد در حالیکه از حریف روس پیش بود در ثانیه‌های پایانی شکست خورد تا مقابل این حریف به روی تشک نرود اما با راه‌یابی کشتی گیر روس به فینال، کریمی باید در شانس مجدد با رژیم صهیونیستی مبارزه می‌کرد که با انصراف کریمی این مسابقه برگزار نشد.کریمی شانس اصلی مدال طلای ایران در مسابقات جهانی بود.
,
 
,
این اقدام علیرضا کریمی به قدری بازتاب مثبت داشت که منجر به دیدار وی با حضرت آیت ‌ا لله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در 19 آذر همان سال شد. امام خامنه ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی دانستند و گفتند: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم.
,
 
,
این جوان البرزی در وصف اقدام خود می گوید؛ توانستم در قبال از دست دادن سکوی مسابقات، دل مردم را شاد کنم و از این مهمتر توانستم از آرمان های کشورم و باورها و اعتقادات هموطنانم دفاع کنم.
,
 
,
, ,
 
,
البته تنها علیرضا کریمی نبود که این کار را انجام داد بلکه همان سال تیم فوتبال شهرداری کرج به رقابت های جهانی کشور لتونی اعزام شد اما به دلیل عدم حضور در مقابل تیم رژیم صهیونیستی از دور مسابقات خارج شد. تیم شهرداری کرج که به عنوان نماینده کارگران ایران، قبل از راهیابی به مسابقات جهانی موفقیت های خوبی کسب کرده بود از حضور در مقابل تیم فوتبال رژیم صهیونیستی خودداری کرد.
,
 
,
, ,
 
,
ماجرا به اینجا ختم نشد و در 17 آبان سال 98، امیر سرخوش ملی پوش اسنوکر ایران در رقابت های قهرمانی اسنوکر جهان از رویارویی با نماینده رژیم صهیونیستی خودداری کرد، سرخوش که پیش از این بازی نتایج بسیار خوبی گرفته بود شانس زیادی برای قهرمانی در این رقابت ‌ها داشت.  البته فدراسیون جهانی بیلیارد و اسنوکر همان سال از سرخوش به عنوان مدعی اول قهرمانی در مسابقات جهانی یاد کرده بود.
,
 
,
رسانه های ضد انقلاب و معاند پس از ایثارگری این ورزشکاران دست به کار شدند و با جنجال آفرینی های ساختگی تلاش کردند تا عدم تقابل آنها را در برابر رژیم صهیونیستی ظلم در حق این افراد جلوه دهند تا از این طریق به رسمیت این رژیم منحوس کمک کنند. اما آنچه رشته بودند پنبه شد چرا که این دلاوران البرزی همواره به جنایات این رژیم غاصب تاکید داشتند و به گفته علیرضا کریمی از آرمان ها و اعتقادات وطنشان دفاع کردند.
,
 
,
ختم کلام...
,
 
,
این است رسم قهرمانان انسانیت.
,
 
,
 
,
 
,


انتهای پیام/
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه