اخبار داغ

نگاهی به کنشگری کاربران توئیتر در مورد طرح دوفوریتی اقدام راهبردی

نگاهی به کنشگری کاربران توئیتر در مورد طرح دوفوریتی اقدام راهبردی
طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران در شبکه اجتماعی توئیتر مورد توجه نخبگان و مخاطبان مختلف قرار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن فولادی؛ طرح دوفوریتی اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از ملت ایران در شبکه اجتماعی توئیتر با بیش از ۱۰ هزار توییت مورد توجه نخبگان و مخاطبان مختلف قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
با بررسی در فضای این شبکه اجتماعی این نتیجه حاصل شد که اغلب کاربران با تصویب و اجرای این طرح موافق هستند.
,
 
,
موافقان در حساب کاربری خود با اعتراض به دسترسی بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تأسیسات هسته‌ای کشورمان، خواستار اتخاذ رویکرد مقتدرانه و معقول در این زمینه شده‌اند.
,
 
,
موضوع دیگری که در این راستا مطرح شده چنین است که خروج از برجام و تعلیق بازرسی‌ها، قدرت چانه‌زنی ایران را در فضای دیپلماتیک افزایش می‌دهد و حمایت قاطع از این طرح توسط کاربران بسیاری مطرح شده است.
,
 
,
پاسداری از هدف و آرمان‌های شهدای هسته‌ای ایران اسلامی توسط کاربران توئیتر مورد تاکید قرار گرفته و اجرای جدی این طرح توسط دولت و نظارت دقیق مجلس شورای اسلامی بر آن در همین زمینه مطرح شده است.
,
 
,
برخی کاربران معتقد هستند ممکن است برخی دل‌بستگان به برجام با اجرای این طرح به فکر وارد آوردن شوک به بازار و فشار اقتصادی به مردم بیفتند تا این موضوع را به افکار عمومی القا کنند که نتیجه اجرای این طرح، بروز چنین مشکلاتی است.
,
 
,
براساس مباحث مطرح شده کاربران توئیتر، پایان دادن به دسترسی‌های گسترده آژانس به هر نقطه کشور موجب زمینه‌سازی تقویت توان هسته‌ای و ارتقای بازدارندگی می‌شود و این گام مهمی برای توقف وادادگی و تولید قدرت است و مجلس شورای اسلامی باید ثابت کند با اقتدار و تدبیر به فکر منافع مردم است.
,
 
,
با این حساب هم‌اکنون دولت در معرض یک آزمون قرار دارد و باید نشان بدهد حافظ منافع مردم و خون شهدای هسته‌ای است و بی‌شک انفعال در مقابل دشمنان تروریست به نفع کشور نیست.
,
 
,
مخالفان که اغلب از افراد معاند و دارای سوابق مشخص هستند، ادعا کرده‌اند مجلس در این مورد حق ندارد ورود کند و این موضوع به وظایف مجلس مرتبط نیست!
,
 
,
پیش کشیدن موضوع تکراری احتمال وقوع جنگ دستاویز دیگری برای اظهار نظر مخالفان بوده ولی قطعاً مردم به شعارهای نمایندگان مجلس انقلابی رأی داده‌اند که امروز با اجرای این طرح به یکی از وعده‌های خود عمل خواهند کرد.
,
 
,
اعمال تحریم‌های بیشتر در حالی از سوی مخالفان به بهانه اجرای این طرح مطرح شده که آمریکا چندی پیش اعلام کرد تحریم دیگری عملاً باقی نمانده که علیه ملت ایران اعمال کند...
,
 
,
توییت‌های سید نظام‌الدین موسوی، علی قلهکی، سید یاسر جبراییلی و مهدی محمدی به ترتیب در ردیف توییت‌های اول قرار دارد که چهره‌های مطرح انقلابی هستند.
,
 
,
هشتگ‌های #مجلس_انقلابی، #غنی_سازی _۲۰ درصد، #اخراج_بازرسان_آژانس، #اخراج_جاسوسان_آژانس، #پروتکل_الحاقی و #انتقام_سخت توسط موافقان مطرح شده و مورد توجه بیشتر قرار گرفته و هشتگ #جریان_تندرو نیز از سوی مخالفان نیز تا حدودی دیده شده است.
,
هشتگ‌های #مجلس_انقلابی، #غنی_سازی _۲۰ درصد، #اخراج_بازرسان_آژانس، #اخراج_جاسوسان_آژانس، #پروتکل_الحاقی و #انتقام_سخت توسط موافقان مطرح شده و مورد توجه بیشتر قرار گرفته و هشتگ #جریان_تندرو نیز از سوی مخالفان نیز تا حدودی دیده شده است.
,
 
,
براساس این گزارش، دو فوریت طرح یاد شده در جلسه مورخ ۹ آذر ماه جاری به تصویب رسید و در شرایطی که جمهوری اسلامی ایران به تعهدات خود در قالب برجام عمل کرده، ترور به جای لغو تحریم‌ها اضافه شده و تعهد یک‌طرفه باید سریع‌تر پایان یابد و سال‌ها مماشات به بهانه تنش‌زدایی باید پایان یابد.
,
 
,
براساس گفته کاربران توئیتر، پاسخ عمل نباید حرف باشد و بسیاری از افراد جامعه در شرایط عدم پایبندی طرف مقابل به تعهدات برجام و وجود تحریم‌ها، خواستار اتخاذ تصمیم مقتدرانه از سوی مسئولان کشورمان هستند تا از هویت و اقتدار ایران دفاع شود.
,
 
,
این جمله که فرمان تکرار رئیس شما به ترورها هم سرایت کرده و تکرار می‌شوند نیز توسط یکی از کاربران توئیتر مطرح شده که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.
,
 
,
آمدن بایدن نیز با ۲ وضعیت ارزیابی شده؛ یکی اینکه در آینده همین رویکرد اعمال تحریم‌ها وجود داشته باشد و دیگری اینکه وجود انفعال موجب فشار بیشتر توسط طرف مقابل خواهد شد، لذا اتخاذ رویکرد مقتدرانه موجب حفظ منافع کشورمان خواهد شد.
,
 
,
غرب‌گرایان در شرایطی معیشت مردم را به مذاکره و برجام گره زدند که به همگان ثابت شد نتیجه انفعال چیزی جز اعمال فشار و بدعهدی از سوی طرف مقابل نبوده است و ابلاغ این طرح به دولت الزام اجرای آن‌را به همراه دارد.
,
 
,
و اینک ایرانی منتظر بازگشت به اقتدار است…
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه