اخبار داغ

انگیزه آبی‌پوشان خیلی بالاست؛

فریبا: بازی مقابل تیم‌های تارتار همیشه سخت است/ فاصله کیفی بازیکنان استقلال از هم زیاد نیست

فریبا: بازی مقابل تیم‌های تارتار همیشه سخت است/ فاصله کیفی بازیکنان استقلال از هم زیاد نیست
پیشکسوت تیم استقلال گفت: امسال فاصله بازیکنان منهای دیاباته، نسبت به هم خیلی زیاد نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهتاش فریبا، پیشکسوت استقلال و کارشناس فوتبال، درباره بازی امروز استقلال و پیکان اظهار داشت: همیشه بازی هایی که با تیم های تارتار داشته‌ایم، بازی های سختی بوده اند. تیم‌های او خیلی بسته و تاکتیکی بازی می‌کنند؛ خیلی باهوش هستند و دوندگی های زیادی دارند. در قالب تیم های مختلف شاید استقلال را یکی، دو بار هم برده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی ادامه داد: کار بسیار سختی است و سختی اش بیشتر آنجا نمود می کند که ما مجبورهستیم در زمین شهر قدس بازی کنیم؛ چرا که آن زمین خیلی سلامت نیست. با توجه به اینکه استقلال تیمی تاکتیکی است و رو به جلو بر روی زمین کار می کند، ممکن است یک مقدار دچار اشکال شود.
,
 
,
فریبا در تشریح محاسن تیم استقلال اظهار کرد: شرایط استقلال بد نیست. بردی که در بازی سوم به دست آورد، بعد از آن وقایعی که در بازی با فولاد اتفاق افتاد، برد بسیار بسیار مهمی بود. جمع و جور کردن تیم های بزرگ بسیار سخت است؛ اما خوشبختانه یک، هیچ بردند و از فشار درآمده‌اند.
,
 
,
وی افزود: نکته مثبت دیگری که وجود دارد این است که امسال فاصله بازیکنان منهای دیاباته، نسبت به هم خیلی زیاد نیست. اکنون ۲،۳ تا از بازیکنان نیستند؛ اما به نظرم اگر دو بازیکن دیگر هم نباشد، درصد آنچنانی توفیر پیدا نمی‌کند. دست فکری باز است و به نظر خوب یارگیری کرده است. هنوز تعدادی از بازیکنانی که تازه گرفته اند، به طور کامل بازی نکرده‌اند و می توان روی آنها حساب کرد. این بازیکنان بهترین بازیکنان تیم های خودشان بوده اند که جذب استقلال شده اند. 
,
 
,
وی که با رادیو ورزش گفتگو می کرد، در پایان گفت: انگیزه بازیکنان استقلال خیلی بالاست و امیدوارم امروز بازی خوبی انجام شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه