اخبار داغ

داستان خلبان ایرانی فیلم می‌شود/ «نبرد تامکت» در مرحله بازنویسی فیلمنامه

داستان خلبان ایرانی فیلم می‌شود/ «نبرد تامکت» در مرحله بازنویسی فیلمنامه
بنیاد سینمایی فارابی از فیلمنامه «نبرد تامکت» به نویسندگی مشترک حمید بهمنی و داوود امیریان حمایت می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید بهمنی و داوود امیریان با حمایت بنیاد سینمایی فارابی در حال نگارش فیلمنامه فیلم بلند سینمایی «نبرد تامکت» با موضوع دفاع مقدس هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 قرارداد نگارش این فیلمنامه با موضوع دفاع مقدس بین فیلمنامه‌نویسان و بنیاد سینمایی فارابی منعقد شده و «نبرد تامکت» در مرحله بازنویسی فیلمنامه قرار دارد.

,

حمید بهمنی فیلمنامه‌نویس و کارگردان سینمای ایران با اشاره به روایت این فیلمنامه از یکی از وقایع دوران دفاع مقدس ادامه داد: این فیلمنامه به نبرد هوایی تامکت می‌پردازد که در این نبرد یک خلبان دلیر ایرانی در شرایطی سخت، نمی‌گذارد که این هواپیمای مهاجم وارد آسمان ایران شود.

,

کارگردان آثاری چون «آخرین نبرد»، «آن مرد آمد»، «گلوگاه شیطان» و «گام‌های شیطانی» ادامه داد: در حال حاضر به همراه داود امیریان فیلمنامه‌نویس و نویسنده شاخص ادبیات دفاع‌مقدس مشغول بازنویسی فیلمنامه هستیم. نوشتن فیلمنامه‌ بر مبنای واقعیت کار ساده‌ای نیست و در تلاش هستیم تا با همکاری آقای امیریان کار خوبی را آماده کنیم و درصددیم تا در نگارش نهایی این فیلمنامه از لحاظ فرم، دست به تغییراتی بزنیم.

,

وی با اشاره به خلل وارد شده شرایط کرونایی حاکم بر جامعه بر روند این پروژه، افزود: با توجه به این که آقای امیریان در مقطعی مشکوک به بیماری کرونا شد و شکر خدا به بهبود رسید، کمی ادامه کار عقب افتاده است اما درصددیم به‌زودی فیلمنامه را تحویل دهیم و پس از ارائه طرح فیلمنامه، در ادامه مشغول نگارش سیناپس و نسخه نهایی و پیش‌تولید فیلم خواهیم شد.

,

بهمنی در پایان گفت: در انتها باید از امیر سمواتی تهیه کننده «نبرد تامکت» تشکر کنم که با تجربیات خیلی خوبی که دارد به ما در نگارش فیلمنامه بسیار کمک کرده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه