اخبار داغ

خانه متروکه پیرزن روستایی به دست سبز پوشان سپاه و بسیج آباد شد

خانه متروکه پیرزن روستایی به دست سبز پوشان سپاه و بسیج آباد شد
خانه متروکه پیرزن روستایی با همت بلندقامتان و سبز پوشان سپاه وبسیج امروز آباد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سبلان ما ،مسئول پایگاه بسیج روستای ابربکوه بخش ثمرین اردبیل چند ماه پیش بود که با گزارش یک خانه در حال متروکه پیرزن به سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل، بلافاصله مسئولان عمرانی بسیج سازندگی شهرستان اردبیل به این موضوع مهم و خیرخواهانه ورود کرده و پس از گشت تنها چند هفته بلخره امروز یک خانه مجهز و دارای استانداردهای بروز و ایمن تحویل این پیرزن تنها در روستای ابربکوه بخش ثمرین داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان ما,

روستای ابربکوه در نزدیکی و دامنه کوه سبلان واقع شده است و تنها 30 کیلومتر با مرکز استان فاصله دارد اکثریت خانه ها از استانداردهای لازم برخوردار نیست و بیشتر خانه های درحال تخریب هستند.

,

با بررسی های صورت گرفته از بسیاری از روستاهای مناطق مختلف استان اردبیل نشان می دهد که مسئولان امر در توزیع عادلانه تسهیلات مسکن ضعیف عمل کرده اند و حتی می شود گفت که بی توجه از کنار این موضوع مهم در مناطق محروم رد شده اند.

,

مسئولان مربوطه درحالی از توسعه و ایمن سازی روستاهای محروم خبر می دهند که هیچ عملکردی در روستاهای مناطق محروم از گفتارها و قول های مساعد آنان مشاهده نمی شود وما روز به روز شاهد افزایش خانه های فرسوده روستایی و متروکه می شویم.

,

استان اردبیل که به لحاظ جغرافیایی و خطرآفرینی از سمت بلایای طبیعی از جمله زلزله روی گسل های فعال قرارگرفته است تنها با چند ریشتر با به وقع پیوستن زلزله ای در مناطق محروم روستایی شاهد کشتارهای جمعی از خانواده های روستایی و محروم از نعمت خانه استاندار و ایمن خواهیم بود.

,

زلزله ای که بعد از تخریب و گرفتن جان صدها نفر از هم وطنان روستایی که تولید کننده ده ها نوع از محصولات غذایی کشورمان هستند از سرمایه ملی محسوب می شوند، به همین راحتی و با بیخیالی و بی توجهی مسئولان امر از کنار آن رد می شویم.

,

اگر امروز سپاه و بسیج نبود معلوم نبود چه بلایی بر سر این خانواده ها ی محروم و مظلوم روستایی می آمد، امروز این سپاه وبسیج هست که با دست های خالی به یاری خانواده های مظلوم شتافته است و دوشادوش مردم برای محرومیت زدایی شبانه روز در حال کمک رسانی به محرومان و مظلومان است.

,

سرهنگ نوحی مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از احداث ده ها خانه محروم و روستایی در سطح شهرستان اردبیل خبرداد و افزود: همواره بسیج در کنار مردم است و مسئولان امر نیز باید به این موضوع مهم خانه های فرسوده روستایی توحه ویزه ای داشته باشند.

,

وی گفت: خانه محروم روستایی که امروز شاهد افتتاح ان هستیم به همت پاسداران زحمتکش تیپ 37 سپاه حضرت عباس (ع) و بسیج سازندگی شهرستان اردبیل بصورت جهادی احداث و پس از تکمیل به پیرزن تنهایی که در روستای ابربکوه در شرایط بسیار سخت و خانه فرسوده زندگی می کرد تحویل داده شد.

,

مسئول بسیج سازندگی شهرستان اردبیل گفت: امیدواریم خانه های فرسوده روستایی با توجه ویژه مسئولان امر هرچه سریعتر بازسازی و ایمن شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه