اخبار داغ

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان؛

تمام ظرفیت‌های سپاه برای کمک به کادر بهداشت و درمان به میدان می‌آیند

تمام ظرفیت‌های سپاه برای کمک به کادر بهداشت و درمان به میدان می‌آیند
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان از انعقاد تفاهم‌نامه در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سپاه فارسان و شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در بحث مقابله با کرونا خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز، طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی همان طرح مدیریت اپیدمی کووید ۱۹به شیوه محله محور و بر پایه‌ی هر خانه یک پایگاه سلامت است که با همکاری سپاه و ادارات اجرا می‌شود.
حمید یزدانی در مراسم انعقاد تفاهم‌نامه در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی مبارزه با کووید ۱۹ بابیان اینکه هدف از این تفاهم‌نامه مشارکت هدفمند بسیج در مقابله با بیماری کرونا و کمک به کادر بهداشت و درمان است، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه تمام ظرفیت‌های سپاه و بسیج  در حوزه‌های مختلف عمومی و تخصصی، نیروی انسانی و تجهیزات برای کمک به کادر بهداشت و درمان به میدان می آیند.

وی خاطرنشان کرد: طبق مفاد این تفاهم‌نامه حداکثر ظرفیت‌های بسیج فارسان در سه محور فعالیت‌های بهداشتی و پیشگیری، فعالیت در مراکز درمانی موردنیاز شبکه بهداشت و درمان و مساعدت و فعالیت در حوزه پشتیبانی تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد سازمان‌دهی و به‌کارگیری می شود.

یزدانی در ادامه بیان داشت: امروز مجموعه بهداشت و درمان در خط مقدم جبهه سلامت و میدان مبارزه با کرونا است و سپاه و بسیج هم در خدمت این مجموعه بوده و انتظار این است همه با این مجموعه همکاری لازم را داشته باشند.

وی با تأکید بر اینکه برای مبارزه با کرونا در مجموعه شهرستان فارسان همدلی و هم‌افزایی خوبی بین همه دستگاه‌ها وجود دارد، عنوان کرد: امروز آن چیزی که نیاز است همدلی مردم با مسئولین است که باید ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه