اخبار داغ

سردار جوانی :

آمریکا از صهیونیست ها برای انجام ترور پشتیبانی می کند/ ملت ایران در مقابل ترامپ قداره‌کش ایستاد

آمریکا از صهیونیست ها برای انجام ترور پشتیبانی می کند/ ملت ایران در مقابل ترامپ قداره‌کش ایستاد
معاون سیاسی سپاه گفت: رژیم صهیونیستی پشت بسیاری از ترورها است اما آمریکا و کشورهای اروپایی از صهیونیست ها برای انجام این ترورها پشتیبانی می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یدالله جوانی معاون سیاسی سپاه در خصوص ترور شهید فخری زاده اظهارداشت: آمریکا و کشورهای اروپایی از گروه‌های تروریستی حمایت و پشتیبانی می کنند و جالب است که پشت صحنه این ترورها نیز کشورهای مدعی مبارزه با تروریسم هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی افزود: رژیم صهیونیستی پشت بسیاری از این ترورها است اما آمریکا و کشورهای اروپایی از صهیونیست ها برای انجام این ترورها پشتیبانی می کنند. کشورهایی که در ظاهر مدعی مبارزه با تروریست‌ها هستند اما در عمل از تروریست‌ها حمایت می‌کنند.
,
 
,
وی در ادامه در خصوص برخی اظهار نظرها درباره انتخابات آمریکا گفت: انتخابات امریکا از منظر های متفاوت باید بررسی شود، حالا بعضی ها این را در نتیجه انتخابات خلاصه می کنند که اگر آقای فلان بشود نتیجه این می شود و اگر آقای فلان بشود نتیجه دیگری رقم می خورد، اما به انتخابات امریکا باید از دید بالاتری نگاه کرد.
,
 
,
وی افزود: کشوری که مدعی و پرچم دار لیبرال دموکراسی و حقوق بشر است و به دنبال این است که ارزش های امریکا را در جهان حاکم کند امروزه دچار بحران های جدی شده و این همان بحران دموکراسی است. یعنی آنچه که در امریکا به نمایش در می آید نشانه های انحطاط امریکا و از نشانه های بحران جدی در نظام لیبرال دموکراسی امریکا است؛ یعنی آن نظامی که در داخل کشور ما هم آن جریان های غرب گرا آن را به عنوان یک مدل الگو معرفی می کردند.
,
 
,
سردار جوانی گفت: پس طبیعی است که این گونه اتفاقات در امریکا برای جمهوری اسلامی از این منظر یک فرصتی فراهم می کند که سوای از اینکه چه کسی می آید یا چه کسی می رود حقانیت نظام دینی را نشان می دهد و اثبات می کند و اینکه حقوق انسان ها و سعادت آن ها در نظام دینی چگونه مورد توجه است، در حالیکه الان می بینیم در امریکا این دو جریان چگونه همدیگر را متهم می کنند و آن ادبیات را برای یکدیگر بکار می برند که این انحطاط لیبرال دموکراسی در امریکا است.
,
 
,
 معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: اما از نظر نتیجه هم سابقه و پیشینه نشان می دهد برای ملت ایران و نظام اسلامی تفاوت اساسی بین دموکرات ها و جمهوری خواه ها وجود ندارد گرچه آن ها شیوه ها و روش های متفاوتی دارند.
,
 
,
سردار جوانی افزود: سقوط ذلیلانه ترامپ یک معنا و مفهومی را برای ملت ما دارد و آن هم این است کسی که آمده بود انقلاب اسلامی را از بین ببرد و نگذارد که نظام جمهوری اسلامی، چهل سالگی خود را ببیند و فشار ها و تحریم های حداکثری را به کار گرفت و لحظه شماری می کرد که با این اقدامات جمهوری اسلامی تسلیم شود و پای میز مذاکره قراربگیرد، الان او در حال ترک کاخ سفید است و این برای ملت ایران یک افتخار و یک پیروزی است که توانست در مقابل زیاده خواهی های ترامپ قداره کش بایستد.
,
 
,
وی گفت: چینی ها و کره شمالی و اروپایی ها و خیلی از کشورهای عربی جلوی ترامپ به نوعی سر تعظیم فرود آوردند مثل معامله قرن و پذیرش رابطه بارژیم صهیونیستی اما ملت ما محکم جلوی ترامپ ایستاد.
,
 
,
سردار جوانی عنوان کرد: امروز ملت ما سرافرازانه این مراحل را پشت سر خود می گذارد و نکته مهم این است که کسانی در داخل کشور می گفتند که با ترامپ مذاکره کنیم دیدند مقاومت مردم ایران نتیجه داده است و پیروزی بزرگی نصیب مردم ما شده است.
,
 
,
معاون سیاسی سپاه در پایان تاکید کرد: حال این خوشحالی از شکست ترامپ و پیروزی علیه ترامپ معنی اش استقبال از بایدن نیست . هرکس در امریکا رئیس جمهور شود دنبال این است که اراده سلطه جویانه امریکا را بر مردم ما متحمل کند که مردم ما باید هوشمندانه مقابل این ها بایستند و از استقلال و منافع خودشان دفاع کنند. پس هر دو حزب در امریکا تفاوت های اساسی و راهبردی ندارند و تفاوت در شیوه هایشان است که ما باید هوشمندی خود را داشته باشیم.
,
 
,
 انتهای پیام/
,
 
,
منبع: خبرگزاری بسیج
,
 
,
 
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه