اخبار داغ

تامین مسکن برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی

تامین مسکن برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی
با کمک بهزیستی و موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان روز گذشته خانه‌ای مناسب برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی و فرزندانش رهن شد و در اختیار آنان قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ در همین شبکه های اجتماعی بود که به یک باره ساکنین استان هرمزگان خبری مبنی بر خرابی یک خانه توسط شهرداری را دیدند و نسبت به آن واکنش  نشان دادند، این اعتراض ها نه تنها در جنوب و استان های جنوبی بلکه حتی در سایر استان های نیز واکنش داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

به گونه ای که معاون استاندار هرمزگان گفت: نحوه برخورد و تخریب منزل این زن از سوی ماموران خوب نبوده و برخی مشکلات بوجود آورد ولی بهتر است شهرداری در این گونه موارد بیشتر دقت کند که احساسات مردم جریحه دار نشود و از سوی دیگر هم نباید زمینه برای اجرا نشدن برخورد با تخلف فراهم شود.

,

اعضای شورای اطلاع رسانی نیز هریک پیشنهادهایی در خصوص مدیریت اخبار حوادث بویژه در قضیه حادثه تخریب منزل مسکونی زن سرپرست خانوار محله ۲۲بهمن ارایه کردند ومقرر شد شهردار بندرعباس در اسرع وقت بطور دقیق موضوع را بارسانه ها در میان بگذارد.

,

در همین رابطه فریدون همتی، استاندار هرمزگان گفت: با کمک بهزیستی و موسسه علوی وابسته به بنیاد مستضعفان خانه‌ای مناسب برای بانوی حادثه دیده بندرعباسی و فرزندانش رهن شد و در اختیار آنان قرار گرفت.

, .,

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به ضرورت اجرای قانون در موضوع صیانت از زمین‌های ملی و دولتی، خواستار تدبیر دستگاه‌های مسئول و اخذ مجوز‌های لازم برای اجرای هرگونه حکم تخریب با لحاظ کردن مشکلات کنونی مردم شد.

, .,

روز پنجشنبه ۲۹ آبان یک خانم بندرعباسی پس از اینکه ماموران شهرداری و مسکن و شهرسازی اتاقک ساخته شده اش را در زمین‌های دولتی تخریب کردند، خودسوزی کرد و با سوختگی ۱۷ درصدی به بیمارستان منتقل شد.

,

این زن سرپرست خانوار همچنان در بخش سوختگی بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری است.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه