اخبار داغ

پیش از ظهر امروز انجام شد؛

بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان باقرشهر

بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان باقرشهر
پیش از ظهر امروز طی مراسمی از پروژه‌های در دست ساخت شهرداری باقرشهر بازدید به عمل آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، پیش از ظهر امروز طی مراسمی از پروژه‎‌های در دست ساخت شهرداری باقرشهر بازدید به عمل آمد. در این مراسم امین بابایی بخشدار کهریزک، سعید استاد فرج شهردار باقرشهر، حجت‌الاسلام عبداللهی استیری امام جمعه باقرشهر، خداداد کاشفی فرمانده ناحیه حضرت روح‌الله(ره)، علی کلهر رئیس شورای اسلامی بخش کهریزک، ابوطالب بقرائی رئیس شورای اسلامی شهر باقرشهر و جمعی از اعضای شورای شهر و اصحاب رسانه شهرستان ری حضور داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,

پارک شهدای نفت بهران، سوله بحران و ازدواج آسان، دارالقرآن و کتابخانه شهرستان و پارکینگ طبقاتی ازجمله پروژه‌هایی بود که امروز مورد بازدید قرار گرفت.

,

, ,

در این مراسم امین بابایی بخشدار کهریزک از زحمات سعید استادفرج شهردار باقرشهر و خدمات این شهرداری قدردانی کرد و نیز کسب رتبه نخست توسط شهرداری باقرشهر در میان ۴۰ شهرداری استان تهران را به او تبریک گفت.

,

بابایی خاطرنشان کرد: شهرداری باقرشهر با ۱۸ امتیاز فاصله نسبت به رتبه دوم موفق به کسب جایگاه نخست شده است که این موفقیت حاصل عملکرد خوب شهرداری در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است.

,

همچنین سعید استادفرج شهردار باقرشهر در این مراسم از همراهی شورای اسلامی شهرستان باقرشهر و سایر نهادهای فعال در شهرستان با این شهرداری تشکر و قدردانی کرد.

,

, ,

گفتنی است در ابتدای این مراسم با اهدای لوحی از تلاش‌ها و خدمات شهردار باقرشهر تقدیر به عمل آمد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه