اخبار داغ

برتری پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر ویستا

برتری پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر ویستا
پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر ویستا به پیروزی رسید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری دوستانه به مصاف تیم ویستا توربین رفت و با نتیجه دو بر یک به برتری رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

سرخپوشان پس از دیدار برابر شهر خودرو، امروز در قالب دو تیم، در دو ورزشگاه به ریکاوری و بازی دوستانه پرداختند.

,

بازیکنان حاضر در بازی دیروز در ورزشگاه کاظمی زیر نظر بدنساز تیم ریکاوری کردند. سایر بازیکنان نیز در دیداری دوستانه مقابل تیم ویستا توربین به میدان رفتند.

,

 سرخپوشان با ترکیب بوژیدار رادوشویچ، احسان حسینی، امیرمحمد خارکش، سینا مهدوی، سعید حسین‌پور، کمال کامیابی‌نیا، محمد شریفی، علی شجاعی، وحید امیری، مهدی عبدی و مهدی مهدی‌خانی به مصاف تیم ویستا توربین به سرمربیگری فرشاد پیوس رفتند.

,

کلیه بازیکنان پرسپولیس پیش از آغاز بازی تدارکاتی، نزد پیشکسوت پرسپولیس رفتند و برای حضور در زمین، از فرشاد آقای گل رخصت طلبیدند.

,

کادر فنی دو تیم نیز خوش و بش گرمی قبل از بازی داشتند. فرشاد پیوس با تشکر از زحمات کادر فنی پرسپولیس به آنها برای فینال آسیا روحیه داد.

,

بازی دوستانه دو تیم در ورزشگاه غدیر و در دو وقت 35 دقیقه‌ای انجام شد و طی آن پرسپولیس با گل‌های مهدی عبدی (که با دریبل چند بازیکن به ثمر رسید) و سعید حسین‌پور به پایان رسید. گل تیم ویستا هم توسط مرتضی حسینی به ثمر رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه