اخبار داغ

مدیرعامل آب منطقه‌ای لرستان:

سند مالکیت ۳۳۰ کیلومتر از اراضی حریم رودخانه های لرستان صادر می شود

سند مالکیت ۳۳۰ کیلومتر از اراضی حریم رودخانه های لرستان صادر می شود
حسن نژاد، مدیر عامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: سند مالکیت 330 کیلومتر از اراضی حریم رودخانه های لرستان با هدف جلوگیری از تصرفات در حریم و بستر رودخانه ها صادر می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داریوش حسن نژاد در گفت و گو با خبرنگار سفیر افلاک اظهار داشت: مطالعات ۳۳۰ کیلومتر از بستر و حریم رودخانه های استان لرستان در سامانه ثبت اسناد و املاک ثبت نهایی شد که اخذ سند با هدف تثبیت مالکیت دولت و همچنین جلوگیری از تصرفات غیرمجاز و برخورد قانونی با متخلفان در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با تاکید بر این که تعیین حریم و بستر رودخانه ها ضروری است افزود: این موضوع سبب می شود در اجرای مقررات و قوانین حاکم، از هرگونه دخل و تصرفات غیرقانونی جلوگیری شود.

,

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان تصریح کرد: از سال ۹۷ تاکنون هزار و ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه های استان تعیین بستر و حریم شده که ۳۳۰ کیلومتر با مساحت حدود چهار هزار و ۵۶۳ هکتار در اداره کل ثبت استان جانمایی شده است.

,

حسن نژاد عنوان کرد: جانمایی خطوط بستر و حریم رودخانه های استان در طرح ملی سامانه کاداستر سبب می شود تا حریم و بستر رودخانه ها تثبیت و از صدور سند برای افراد غیر، خودداری شود.

,

وی بیان کرد: با هدف جلوگیری از تصرفات در حریم رودخانه ها، سند مالکیت برای حریم ۱۱ رودخانه لرستان صادر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه