اخبار داغ

امام‌جمعه پلدختر:

راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد/ برخورد قاطع در انتظار عاملان ترور

راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد/ برخورد قاطع در انتظار عاملان ترور
حجت‌الاسلام موسوی، امام‌جمعه پلدختر با بیان اینکه راه شهید «فخری زاده» ادامه دارد گفت: مقام معظم رهبری صراحتاً تأکید کردند، عاملان این ترور بایستی شناسایی و با آنها برخورد قاطعانه صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سید محسن موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک ضمن تبریک و تسلیت شهادت «دکتر محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای کشور اظهار داشت: دانشمندان زیادی هستند که راه شهدایی همچون «فخری زاده» را ادامه می‌دهند، مقام معظم رهبری صراحتاً تأکید کردند، عاملان این ترور بایستی شناسایی و برخورد قاطعانه صورت گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: امروز نسل جوان سکان‌دار علم هسته‌ای ایران بوده و خستگی‌ناپذیر هستند، رد پای صهیونیست‌ها در ترور آشکار است و سابقه این مسئله برمی‌گردد به ۱۴۰۰ سال قبل که اشاره به دشمنی دیرینه یهود دارد، صهیونیست‌ها از نسل کعب بن اشرف و یهودی افراطی هستند که با اسلام مخالفت می‌کنند.

,

امام جمعه پلدختر تصریح کرد: دشمنان در عرصه‌های مختلفی هم چون جنگ، تحریم و شبیخون فرهنگی به بن‌بست رسیدند، در سالگرد شهادت سردار سلیمانی دست ترامپ از سیاست قطع خواهد شد هرچند پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با سران صهیونیستی و عربستان نقشه ترور دکتر فخری زاده را کشیده و عملیاتی کردند.

,

موسوی با اشاره به اینکه بصیرت در جامعه ما تبلور دارد بیان کرد: ورود ناو سپاه به خلیج‌فارس و خروج آمریکا از منطقه می‌تواند هم از مصادیق انتقام باشد ولی درنهایت ملاک ما تشخیص فرمانده کل قوا می‌باشد.

,

وی گفت: هفته بسیج امسال در پلدختر طی ۴۰ سال گذشته با نمایش بازسازی عملیات والفجر ۹ متفاوت‌تر و خاص بود که با استقبال خوب نسل جوان و موردتقدیر نماینده ولی‌فقیه در لرستان قرار گرفت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه