اخبار داغ

تجمع اعتراضی دانشجویان گیلان مقابل نمایندگی وزارت خارجه + تصاویر

تجمع اعتراضی دانشجویان گیلان مقابل نمایندگی وزارت خارجه + تصاویر
تجمع اعتراضی جمعی از دانشجویان بسیج دانشجویی گیلان در محکومیت ترور شهید دانشمند “محسن فخری زاده” در مقابل نمایندگی وزارت خارجه در بندر انزلی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ۸دی، پیش از ظهر امروز جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های گیلان با حضور در مقابل دفتر نمایندگی وزارت امورخارجه گیلان در بندرانزلی ضمن اعلام انزجار خود نسبت ترور شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان و محکوم کردن این جنایت وحشیانه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، از دستگاه دیپلماسی خواستار پاسخی کوبنده به دشمنان این مرز و بوم خصوصاً آمریکا و اسرائیل کودک کش شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی,

سید محمدجواد احمدپور، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گیلان در حاشیه برگزاری این مراسم گفت: ما امروز در این مکان تجمع کرده ایم که بگوییم بسیاری از اتفاقاتی که در کشور رخ می‌دهد به دلیل ضعف دستگاه دیپلماسی کشور است و خواستار انتقام سخت و پاسخ کوبنده به دشمنان نظام هستیم.

,

احمدپور با بیان اینکه در صورت اقدام قدرتمند تیم دیپلماسی ایران، دشمنان نظام هرگز بستری را برای انجام عملیات تروریستی در داخل کشور فراهم نمی‌دیدند، افزود:  روزی اگر دشمن در بلندی‌های جولان یکی از نیروهای ما را به شهادت می‌رساند مجبور به عذرخواهی رسمی شده و در لاک دفاعی فرو می‌رفت اما چگونه می‌شود در داخل کشور و به راحتی در مدت چند ماه، دو تن از نخبگان نظامی و علمی کشور را ترور می‌کنند بدون اینکه پاسخی برای این اقدامات وحشیانه داشته باشند.

,

وی با اشاره به اینکه این اقدامات غیر انسانی دشمنان نظام بدون پاسخ نمی‌ماند ادامه داد: بسیج دانشجویی گیلان با فریاد به مسئولان اعلام می‌کند که موضع مقتدرانه خود را حفظ کرده و مسیر شهید سلیمانی‌ها را ادامه دهند و با اقتدار و پاسخی کوبنده در عرصه‌های نظامی و دیپلماسی دشمن را سر جای خودش بنشانند.

,

احمد پور تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی باید از پیله ضعفی که به دور خود تنیده خارج شده و مسیر قبلی انقلاب که همانا عزت و اقتدار جمهوری اسلامی در همه عرصه‌های بین المللی است را سرلوحه کار خود قرار دهد.

,

گفتنی است؛ دانشجویان بسیجی معترض به ترور شهید فخری زاده پس از قرائت بیانیه‌ای با آتش زدن پرچم آمریکای جهانخوار و سر دادن شعارهایی برعلیه استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در مقابل دفتر نمایندگی وزارت خارجه خشم و انزجار خود را از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی اعلام و خواستار پاسخ کوبنده دستگاه دیپلماسی کشور شدند.

,
, ,
, ,
, ,
, ,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه