اخبار داغ

یادداشت؛

مقاومت فعال جایگزین خوش‌بینی به دموکرات و جمهوری‌خواه

مقاومت فعال جایگزین خوش‌بینی به دموکرات و جمهوری‌خواه
باید هوشیاری خودمان را با ارائه مقاومتی فعال، نسبت به نقشه جدید غرب به منظور وادار کردن ایران به پذیرش مذاکرات جامع و برجام های آینده حفظ کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ در خصوص ترور شهید فخری زاده چند نکته نیاز به یادآوری است؛ اولا این ترور ناجوانمردانه در ذیل حلقه‌های به هم پیوسته ای از توطئه های استکبار جهانی علیه نظام اسلامی در طول عمر انقلاب است که اهدافی چند منظوره دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

تجربه نشان داده است از این جنس اقداماتی که دشمن انجام می دهد ممکن است در پی ضربه به عرصه های دیگر باشد و باید همه جانبه هوشاری داشته باشیم.

,

مهم ترین علل کینه توزی و نگرانی دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی، قدرت الهام بخشی و الگوسازی انقلاب، ظلم ناپذیری مردم ایران، پیشرفت علمی و فنی جمهوری اسلامی و اثبات حاکمیت دینی است که ترور دانشمندان هسته ای نیز در راستای توقف در مسیر پیشرفت علمی از سوی دشمنان است.

,

ثانیا؛ همه طیف های سیاسی این حرکت را محکوم کردند، دلسوزان نظام دغدغه هایی دارند و تضعیف نهادهای امنیتی و اختلافات سیاسی در شرایط حساس کنونی آب به آسیاب دشمن ریخت محسوب می شود، قطعا مجلس شورای اسلامی در پیگیری این انتظارات مردم وظیفه جدی دارد.

,

هماهنگونه که خون پاک شهید سلیمانی تبدیل به نقطه وفاق ملی و عامل انسجام بخشی شد در این خصوص نیز شهادت این دانشمند برتر فیزیک هسته ای عامل انسجام باشد و ثالثا؛ مطالبه رهبر معظم انقلاب و خانواده شهید، انتقام سخت، قطعی و بازدارنده از عاملان و آمران این ریان ترور است و دشمن را نباید آرام گذاشت تا دست توطئه کوتاه شود.

,

رابعا؛ امنیت و توان موشکی و امنیت منطه ای مجموعه ای به هم پیوسته از خطوط انفلاب اسلامی و غیرقابل مذاکره است، نقشه جدید تیم آمریکایی اروپایی تشدید فشارها و اجماع سازی علیه ایران و فشارهای هوشمند است و از طرفی نیز بلند کردن پرچم مذاکره طی این چند سال ثابت کرده که دشمن را از توطئه منصرف نکرده است.

,

هوشیاری خودمان را باید نسبت به نقشه جدید غربی ها به منظور وادار کردن ایران به پذیرش مذاکرات جامع و برجام های آینده حفظ کنیم در حالیکه تحریم ها در طیف های مختلف سیاسی آمریکا تفاوتی نداشته است و حداقل 22 تحریم ها دموکرات ها علیه ایران تصویب کردند و 7 تحریم نیز جمهوری خواهان.

,

بسیاری از ناآرامی ها و اقدامات تروریستی در داخل ایران توسط دموکرات های آمریکایی برنامه ریزی شده است.

,

خامسا؛ راهکار واقعی برای مقابله با دشمن مقاومت فعال است و نه خوش بینی به دشمن. پیگیری تلاش علمی و فنی دانشمندانی همچون شهید فخری زاده و ایبستادگی در برابر توطئه های دشمنان در راستای اهداف نظام اسلامی راهگشا خواهد بود.

,

سید جلال امینی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه