اخبار داغ

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب تشریح کرد:

کارنامه درخشان فعالیت های ورزشی تیپ ۷۱ ارتش پادگان ابوذر در سرپل ذهاب

کارنامه درخشان فعالیت های ورزشی تیپ ۷۱ ارتش پادگان ابوذر در سرپل ذهاب
جلیل شاطری کارنامه درخشان فعالیت های ورزشی تیپ۷۱ ارتش پادگان ابوذر در شهرستان را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛   جلیل شاطری در گفتگو با خبرنگار بازی دراز اظهار داشت: تیپ 71 پیاده مکانیزه در سال 98در رتبه بندی سالیانه نزاجا با همت و تلاش شبانه روزی فرماندهان و مسئولین یگانهای تابعه و زحمت ورزشکاران کادر وظیفه موفق به کسب مقام چهارم مسابقاتی و دوم همکاری مابین 40تیپ مستقل نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران شده است.

وی افزود: در سال گذشته 23تیم تکمیل شده در 23 رشته ورزشی در تیپ تشکیل شده و به مسابقات قهرمانی قرارگاه منطقه غرب و تمرکزی نزاجا اعزام شده اند.

فرمانده تیپ ۷۱ پیاده مکانیزه ارتش پادگان ابوذر سرپل‌ذهاب ادامه داد: در سال گذشته میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی نزاجا باشرکت 31 تیم از سراسر کشور به مدت هفت روز در دو سالن شهرستان سرپل ذهاب و با کمک اداره ورزش و جوانان شهرستان و به استعداد 420 نفر ورزشکار در خرداد 98برگزار که تیم تیپ مفتخر به کسب مقام سوم تیمی شد.

وی گفت: همچنین در آذر ماه سال98میزبانی مسابقات فوتسال آزاد با شرکت 16 تیم به استعداد 220 نفر به مدت 6 روز برگزار که در نهایت تیم تیپ ۷۱ مفتخر به مقام چهارم تیمی نزاجا شد.

سرهنگ شاطری بیان کرد: در 10 رشته ورزشی در سال گذشته در کوی سازمانی جهت فرزندان کارکنان و در باشگاههای پادگان جهت پرسنل وظیفه با تلاش مربیان برگزار شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه