اخبار داغ

گزارشی از آخرین قیمت طلا، سکه و ارز در بازار؛

دلار ۲۵ هزارتومانی و سکه ۱۲ میلیونی شد+ قیمت‌ها

دلار ۲۵ هزارتومانی و سکه ۱۲ میلیونی شد+ قیمت‌ها
قیمت‌ها در بازار سکه، طلا و ارز برای دومین روز متوالی صعودی بود؛ به‌طوری‌که نرخ دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی رفت و سکه هم ۱۲ میلیون تومانی شد؛ قیمت طلا هم گرمی ۶۰ هزار تومان رشد داشت.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا؛ قیمت سکه، طلا و ارز امروز دوشنبه برای دومین روز متوالی بعد از چند روز کاهش افزایشی بود. قیمت سکه تمام در مرز ورود به کانال ۱۲ میلیون تومان قرار گرفت و در بازار ارز هم نرخ دلار وارد کانال ۲۵ هزار تومان شد.

, شبکه اطلاع‌رسانی راه دانا,

سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز با ۷۹۷ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، ۱۱ میلیون و ۹۹۹ هزار تومان و سکه طرح قدیم هم با افزایش ۴۰۲ هزارتومانی، ۱۱ میلیون و تومان به فروش رسید.

,

نیم‌سکه در روز جاری نسبت به روز گذشته ۱۵۰ هزار تومان رشد داشت و به قیمت ۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد. ربع‌سکه با افزایش ۵۰ هزارتومانی ۴ میلیون تومانی شد. قیمت سکه یک گرمی هم ۲۰ هزار تومان بالا رفت.

,

قیمت هر انس طلای جهانی امروز بعد از چند روز کاهش با ۳۱ دلار و ۵۱ سنت افزایش، ۱۸۰۸ دلار و ۶۰ سنت معامله شد.

,

هر گرم طلای ۱۸ عیار در بازار داخل ۵۹ هزار تومان نسبت به روز قبل افزایش داشت و به یک‌میلیون و ۱۱۴ هزار تومان رسید. هر گرم طلای ۲۴ عیار هم ۷۸ هزار تومان رشد را برای امروز ثبت کرد.

,

در بازار ارز هم نرخ‌ها صعودی بود به‌طوری‌که هر دلار آمریکا با ۶۱۵ تومان افزایش نسبت به روز گذشته به کانال بالاتر صعود کرد و به نرخ ۲۵ هزار و ۶۱۸ تومان رسید.

,

قیمت هر یورو در روز جاری با افزایش ۶۵۰ تومانی ۳۰ هزار و ۵۵۱ تومان فروش رفت.

,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه