اخبار داغ

در مراسم آغاز به کار رسمی طرح مقابله با کرونا شهید سلیمانی عنوان شد؛

در طرح «شهید سلیمانی» به دنبال گزارش نیستیم/ این طرح کمک می کند تا کشور متزلزل نشود

در طرح «شهید سلیمانی» به دنبال گزارش نیستیم/ این طرح کمک می کند تا کشور متزلزل نشود
سردار حسین معروفی گفت: طرح شهید سلیمانی کمک می کند تا کشور و مردم متزلزل نشوند و اقتصادمان بهم نریزد؛ چرا که شیوع بیماری بر اقتصاد ما اثر گذاشته است؛ بنابراین به دنبال این هستیم که زنجیره این بیماری را قطع کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان؛ عصر امروز مراسم مشترک آغاز به کار رسمی طرح مقابله با کرونا شهید سلیمانی در استان کرمان و جلسه کمیته شهرستانی ستاد برنامه‌ها و ترویج مکتب شهید سلیمانی استان در محل استانداری کرمان با حضور حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان، علی زینی وند استاندار، سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان و جمعی از مسئولان ارشد استان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد

, روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد, روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد,

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی ضمن عرض تسلیت شهادت شهید فخری زاده گفت: در راستای مکتب سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سه مأموریت بزرگ و اساسی داریم و چنانچه این سه مأموریت را انجام دهیم، ثمره آن را خواهیم دید.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان ادامه داد: اولین مأموریتی که در ترویج و تبیین مکتب شهید سلیمانی وظیفه جدی است، ترویج روحیه سردار سلیمانی است که مبتنی بر دو محور اندیشه و گرایش است و هر چه بتوانیم این روحیه را تبیین و تبلیغ کنیم، بسیار مهم است.

,

وی محورد دوم را رویه دانست و بیان کرد: رویه عملکرد شخصی و اجتماعی فرد است؛ عملکردی که مبتنی بر اعتقاد و انگیزه است؛ اینکه چه انگیزه ها و اعتقاداتی فرد را در این رویه قرار داده است و این رویه را باید با هنر، زبان شعر، داستان، فیلم به تصویر بکشانیم تا بتوانیم به مکتب شهید سلیمانی خدمت کنیم.

,

امام جمعه شهر کرمان با بیان اینکه محور سوم عملکرد است، اظهار کرد: حاج قاسم چهل سال سرباز اسلام بود و باید عملکردی از او در دفاع مقدس، تا امنیت جنوبشرق کشور و تا عمق جبهه پهناور مقاومت به تصویر کشاند.

,

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی با تأکید بر اینکه جایگاه حاج قاسم امروز در جغرافیای پهناور جهان است و در هر نقطه‌ای او را می‌شناسند، خاطر نشان کرد: روحیه، رویه و عملکرد حاج قاسم را باید در مکتب شهید سلیمانی دنبال کرد؛ چرا که  مکتب شهید سلیمانی مکتب اسلام و امامین انقلاب است و حاج قاسم در مقابل استکبار جهانی ایستاد و تمام توان خود را گذاشت.

,

در طرح «شهید سلیمانی» به دنبال گزارش نیستیم/ این طرح کمک می کند تا کشور متزلزل نشود

, در طرح «شهید سلیمانی» به دنبال گزارش نیستیم/ این طرح کمک می کند تا کشور متزلزل نشود, در طرح «شهید سلیمانی» به دنبال گزارش نیستیم/ این طرح کمک می کند تا کشور متزلزل نشود,

سردار حسین معروفی با بیان اینکه کمیته شهرستان های ترویج مکتب شهید سلیمانی در بین 16 کمیته دیگر جزو موفق ترین کمیته ها است، گفت: هماهنگی، منطقه بندی، دقت و فعالیت اعضای این کمیته در مرکز استان و شهرستان ها بسیار خوب است و از آنان کمال تشکر را دارم.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه برنامه های سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی از 13 تا 18 دی ماه که به عنوان هفته مقاومت نامگذاری می شود، برگزار خواهد شد، ابراز کرد: از تاریخ 13 تا 17 دی ماه برنامه در سراسر کشور خواهیم داشت، اما در روز 18 دی ماه که سالروز تدفین شهید سلیمانی است فقط در کرمان برنامه برگزار خواهد شد.

,

وی با تأکید بر اینکه فضاسازی، نماسازی و تولیدات اولویت اول ماست، عنوان کرد: نحوه و روش برگزاری برنامه‌های سالگرد شهادت حاج قاسم متعاقباً اطلاع‌رسانی می شود و برای روز سالگرد طرحی را آماده خواهیم کرد که در تمام شهرستان ها بتوانند از طریق ویدئو کنفرانس شاهد برنامه باشند.

,

این مقام مسئول با بیان اینکه تمام برنامه‌ها در سطح شهرستان‌ها برگزار می‌شود و هیچکس به فکر اعزام کاروان به مزار حاج قاسم نباشد، تأکید کرد: سرکشی و تکریم خانواده شهدای تشییع از موضوعات جدی ما خواهد بود.

,

سردار معروفی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی، یک طرح جدی و با نظر مقام معظم رهبری است، ابراز کرد: ما به دنبال گزارش نیستیم و به دنبال این مسئله هستیم که نتیجه و خروجی این طرح چه خواهد شد.

,

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: ما به دنبال این موضوع هستیم که وضعیت شهرستان های مختلف در استان سفید شود و جنوب استان وضعیت بهتری پیدا کند؛ اینکه 500 گزارش بیاید اما وضعیت ما قرمز باشد این مسئله به درد ما نمی خورد؛ لذا ما به دنبال عملیاتی کردن این طرح هستیم و این طرح محله محور و خانه محور است و محله محوری این طرح به دلیل تجربه ما در پایگاه های بسیج است.

,

وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 400 پایگاه در سراسر استان وجود دارد و با تأکید بر اینکه این طرح برای قبل و بعد از بیماری است و تمام اقشار ما پای کار هستند، اظهار کرد: با این طرح می خواهیم تلفات را به شدت پائین بیاوریم تا بتوانیم ویروس کرونا را مدیریت و کنترل کنیم.

,

این مقام مسئول ادامه داد: طرح شهید سلیمانی کمک می کند تا کشور و مردم متزلزل نشوند و اقتصادمان بهم نریزد؛ چرا که شیوع بیماری بر اقتصاد ما اثر گذاشته است؛ بنابراین به دنبال این هستیم که زنجیره این بیماری را قطع کنیم.

,

طرح «شهید سلیمانی» طرحی قوی و هوشمند است/ فرمانداران این طرح را در رأس کار خود قرار دهند

, طرح «شهید سلیمانی» طرحی قوی و هوشمند است/ فرمانداران این طرح را در رأس کار خود قرار دهند, طرح «شهید سلیمانی» طرحی قوی و هوشمند است/ فرمانداران این طرح را در رأس کار خود قرار دهند,

علی زینی وند  ضمن عرض تسلیت شهادت شهید فخری زاده با بیان اینکه ساختار خوبی در تشکیل کمیته های ترویج مکتب شهید سلیمانی شکل گرفته است، گفت: معتقدم که باید پایه و ستون اصلی ترویج مکتب سردار شهید سلیمانی از کرمان شکل گرفته و به سراسر کشور منتقل شود.

,

استاندار کرمان با اشاره به نزدیکی زمان سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و بیان اینکه اصل را باید بر فعالیت های محتوایی بگذاریم، ابراز کرد: برنامه سالگرد حاج قاسم باید یک برنامه وزین و در شأن و جایگاه سردار دل‌ها برگزار شود و در هر شرایطی باید یک برنامه محوری در شان حاج قاسم در کرمان داشته باشیم و تمام دستگاه‌ها باید در این زمینه همکاری کنند.

,

وی با تأکید بر اینکه طرح شهید سلیمانی، طرحی قوی و هوشمند است، اظهار کرد: این طرح همه دستگاه های کشور را درگیر کرده است و اصل کار بر دوش سپاه و بسیج است و همه دستگاه ها و امکانات باید در عملیات باشند و فرمانداران نیز این طرح را باید جدی بگیرند و منتطر اتمام نباشند.

,

زینی وند با بیان اینکه نتیجه طرح شهید سلیمانی کاهش بیماری در استان باید باشد، عنوان کرد: تسامح و بی دقتی به این طرح جان مردم را فدا می کند؛ بنابراین فرمانداران این طرح را در رأس کار خود قرار دهند.

,

استاندار کرمان با بیان اینکه در بخش تجمیع اطلاعات ضعف داریم، ابراز کرد:  در استان کرمان چند دانشگاه علوم پزشکی وجود دارد؛ بنابراین باید همه دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر استان آمار وضعیت مبتلایان و فوتی های ناشی از کووید ۱۹ را روزانه به دانشگاه علوم پزشکی کرمان ارسال کنند.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: می خواهیم تا پایان آذر ماه نشانه هایی از اعمال این طرح را شاهد باشیم.

,

حمیدرضا رشیدی‌نژاد گفت: استان کرمان یک استان های پهناور کشور است و این پهناوری هم تفاوت اقلیمی و هم تفاوت فرهنگی دارد و اگر تلاش و هماهنگی لازم نباشد نمی‌توانیم مشکلات استان را جمع کنیم.

,

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان ابراز کرد: با توجه به اقلیم‌های متفاوت استان کرمان اوج بیماری در هر قسمت از استان با یکدیگر متفاوت است؛ به‌طوری‌که در جنوب و شرق استان اکنون در حال افزایش تعداد بیماران کووید ۱۹ است.

,

وی با بیان اینکه زمان ماندن در قله پیک بیماری در استان کرمان را طولانی‌تر از سایر استان‌های کشور، تصریح کرد: همکاری بین بخشی، بسیج کلی و مشارکت مردم موثرترین راهکارهای لازم برای مقابله با این ویروس منحوس است؛ بنابراین طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور و خانواده محور همزمان با سراسر کشور در استان کرمان اجرا می‌شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه