اخبار داغ

نتیجه برای ما راضی‌کننده بود؛

تارتار: داور خطای مشکوک به پنالتی تیم ما را نگرفت/ برای مساوی به زمین نیامده بودیم

تارتار: داور خطای مشکوک به پنالتی تیم ما را نگرفت/ برای مساوی به زمین نیامده بودیم
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: باید قبول کنیم استقلال در ضد حملات خطرناکتر از حملاتش است و باید این تیم را کنترل و متوقف می کردیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی تارتار بعد از پایان دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت:ما شناخت خوبی از استقلال داشتیم و می‌دانستیم اگر به حریف فضا می‌دادیم با توجه به مهاجمان سرعی که در اختیار داشت برای ما دردسرساز می‌شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: تیم ما از نظر کیفی وضعیت خوبی نداشت و در نیمه دوم از نظر فنی از شاگردانم راضی نیستم. ما بازی را بسته بودیم ولی از نتیجه راضی هستم چون استقلال تیم خوبی است و که خوب هم تجهیز شده و نفرات اصلی خود را حفظ کرده است.

,

وی در خصوص اینکه ایا بحث جدایی وی از پیکان منتفی شده است عنوان کرد: من فعلا سرمربی پیکان هستم و تمام تمرکزم روی کارم است. سعی می‌کنیم شرایط را بهتر کنیم و نتایج خوبی کسب کنیم.

,

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص دیدار امروز تیمش گفت: بازی جانداری انجام دادیم و  هر دو تیم فوتبل خوبی را به نمایش گذاشتند. با توجه به شناخت از استقلال در نیمه اول از جلو کار را پیش بردیم ولی در نیمه دوم سعی کردیم مطهری و قائدی را ببندیم و در این کار موفق بودیم، موقعیت چندانی هم ندادیم به جز ضربه سر دانشگر که آن هم اشتباه اشتباه خودمان بود که خوشبختانه در آن صحنه اتفاق خاصی رخ نداد.

,

وی تاکید کرد: جا دارد از مسئولان نگهداری زمین بازی تشکر کنم چون با توجه به بارندگی شدید خودم فکر نمی‌کردم این زمین چنین شرایطی داشته باشد. این زمین به آزادی نمی رسد اما در حد خودش خوب بود.تک امتیاز این دیدار برای ما با توجه به هزینه ای که کردیم بد نبود. امروز 4-5 بازیکن فیکس ما محصول آکادمی باشگاه بودند که جا دارد از مربیان آکادمی تیممان تشکر کنم.

,

تارتار در خصوص اینکه مرفاوی اعتقاد داشت پیکان برای یک امتیاز به زمین آمده بود عنوان کرد: ما در نیمه اول موقعیت‌های بهتری نسبت به استقلال داشتیم. ما برای تک امتیاز نیامده بودیم ولی باید قبول کنیم استقلال در ضد حملات خطرناکتر از حملاتش است و باید این تیم را کنترل و متوقف می کردیم که این کار به خوبی انجام شد.

,

سرمربی تیم پیکان در خصوص داوری گفت: داور مشکلی نداشت البته یک صحنه در دقیقه 67 مشکوک به پنالتی برای تیم ما بود بود که امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد و ما اشتباه کرده باشیم. 

,

سرمربی پیکان با اشاره وضعیت فنی تیمش گفت: ما باید بیشتر کار کنیم چون زمان نداشتیم. اصلا فرصت نداریم چون تا می‌خواهیم کار تاکتیکی کنیم زمان بازی بعدی می‌رسد. اصلا زمان در اختیار ما نیست ولی باید با تمرینات مشکلاتمان را مرتفع کنیم.

,

وی با اشاره به جوانگرایی تیمش در این فصل گفت: ما دوست داریم بازیکنانی که در آکادمی خودمان بزرگ شدند و رفتند و برگشتند را استفاده کنیم. روستایی و طاهرخانی در آکادمی ما بوده اند که برگشته اند.نادر محمدی،محمد خدا بنده لو و ... محصول آکادمی پیکان هستند و هدفمان این است که این جوانان را به سمت ترانسفر شدن هدایت کنیم.

, جوانگرایی,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه