اخبار داغ

واکنش بخشدار کامفیروز به معدوم‌سازی مرغ‌های فاسد در این بخش

واکنش بخشدار کامفیروز به معدوم‌سازی مرغ‌های فاسد در این بخش
بخشدار کامفیروز گفت: معدوم‌سازی مرغ‌های فاسد و تاریخ گذشته طبق روال قبل انجام شده و ارتباطی به مسایل حاشیه‌ای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور عمادی در گفتگو سرویس شهرستان‌های شیرازه، از تداوم نظارت‌های بهداشتی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در منطقه کامفیروز خبر داد و گفت: طرح تشدید بازرسی و نظارت‌های بهداشتی بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در منطقه کامفیروز با هدف مبارزه با کرونا با جدیت همچنان در حال انجام است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,
 
,
وی در پاسخ به سوال سمیه رعیتی خبرنگار شیرازه که دلیل معدوم‌سازی تعدادی مرغ منجمد در این منطقه چیست؟ افزود: جمع‌آوری و معدوم‌سازی بیش از 254 کیلوگرم انواع موادغذایی فاسد و تاریخ مصرف گذشته ازجمله مرغ، تخم مرغ، نوشیدنی‌های مختلف از مواردی است که توسط بازرسان بهداشت محیط کامفیروز صورت گرفته و معدوم‌سازی مرغ‌های فاسد و تاریخ گذشته نیز طبق روال قبل انجام شده و ارتباطی به مسائل حاشیه‌ای مطرح شده در شبکه‌های اجتماعی ندارد.
,
 
,
بخشدار کامفیروز بیان کرد: در جریان بازرسی از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی، نحوه ارائه خدمات به مشتریان، رعایت ضوابط بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از سوی بازرسان بهداشت محیط بازرسی از پنج خانه بهداشت، بازرسی از پست بانک و پمپ بنزین، بازرسی از 14مرکز موادغذایی و اماکن عمومی همچنین بازرسی از تأسیسات آبرسانی و انجام نمونه‌برداری آب آشامیدنی صورت گرفته است.
,
 
,
عمادی در ادامه به بخش دیگری از فعالیت‌های بهداشت محیط بخش کامفیروز اشاره کرد و افزود: پیگیری پنج مورد شکایت بهداشتی، معرفی سه نفر از متصدیان نانوایی به مراجع قضایی، معرفی 15خانوار به مراجع قضایی بعلت تخلفات بهداشتی (دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی و فضولات دامی)، انجام 75مورد کلرسنجی توسط بهورزان و کارشناسان، سه مورد دفن بهداشتی اموات کرونایی، در هردو بخش و بازدید های متفرقه از دیگر اقدامات انجام شده است.
,
 
,
وی در پایان این بازدیدها را بیانگر تلاش شبانه‌روزی بازرسان به منظور خدمات‌رسانی به مردم ازجمله تذکرات بهداشتی به متصدیان واحدهای صنفی به منظور پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا، در چندروز گذشته برشمرد.
,
 
,
انتهای پیام/ 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه