اخبار داغ

تهیه‌کننده لرستانی:

سریال طنز "سی دا" به‌زودی روی آنتن می‌رود/ حمایت از کالای ایرانی در رسانه ملی نقش می‌بندد

سریال طنز "سی دا" به‌زودی روی آنتن می‌رود/ حمایت از کالای ایرانی در رسانه ملی نقش می‌بندد
موسوی گفت: محوریت سریال طنز "سی دا" که زمستان امسال روی آنتن می‌رود، حمایت از تولید داخلی و جلوگیری از وارداتی است که سبب بیکاری کارگران در واحدهای تولیدی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید نوری موسوی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: سریال «سی دا» یک موضوع اجتماعی است که در قالب طنز تهیه شده و در ۱۴ قسمت، زمستان امسال از شبکه افلاک پخش می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

وی افزود: تصویری برداری این سریال ۴۸ روز طول کشید و هم اکنون در مرحله تدوین است که ۱۳ بازیگر اصلی و ۶۰ بازگیر فرعی در این سریال نقش آفرینی کرده اند.

,

تهیه کننده سریال سی دا تصریح کرد: همه عوامل سریال بومی بوده و به گویش زیبای لُری صحبت می کنند که بخشی از فیلم در روستا و بخشی در شهر ساخته شده است.

,

موسوی عنوان کرد: در این سریال شخصیت اصلی فردی به نام جهان است که در یک کارخانه مشغول به کار بوده اما به دلیل واردات بی رویه کالاهای مشابه خارجی، کارخانه با مشکل روبرو می شود و اقدام به تعدیل نیرو می کنند و جهان یکی از همان کارگرانی است که بیکار می شود و دست به هر کاری که می زند مشکلی رخ می دهد.

,

وی بیان کرد: از سوی دیگر زمینی به عنوان ارثیه به مادرخانم جهان می رسد که فراز و نشیب های زیادی را به دنبال دارد ولی اصل سریال بر این محور بوده که با توجه به سال جهش تولید و حمایت از کالای ایرانی، در قالب طنز، اهمیت حمایت از کالای ایرانی به تصویر کشیده شود.

,

تهیه کننده سریال سی دا خاطر نشان کرد: احمد نیک کار کارگران، سید نوری موسوی تهیه کننده، راهبه خشنود نویسنده و بازیگران سریال نیز سید مصطفی موسوی، مجتبی زرین جویی، فرحناز فرونخواه، فردوس بنیادی، اسماعیل عبدالوند، پیمان کرم زاده، مهران بیرانوند، فاطمه کرمپور می باشند.

,

موسوی با اشاره به مشکلات مالی برای تهیه فیلم و سریال گفت: ازنظر مالی با مشکلات زیادی مواجه شدیم و متاسفانه نگاهی که به شبکه سراسری می شود، به شبکه استانی همان نگاه صورت نمی گیرد اما با حمایت های استانی توانستیم این سریال را تهیه کنیم.

,

وی با اشاره به اینکه شرایط لازم برای تولید فیلم های دیگری هم در استان وجود دارد افزود: توانایی و آمادگی لازم را داریم که بتوانیم فیلم های بیشتری تولید کنیم؛ ضروریست نگاه ویژه ای به تولیدات استانی صورت گیرد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه