اخبار داغ

جانز هاپکینز:

شمار تلفات کرونا در آمریکا به 270 هزار نفر رسید

شمار تلفات کرونا در آمریکا به 270 هزار نفر رسید
طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته، با مرگ دست‌کم دو هزار و ۵۱۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده از مرز 270 هزار نفر عبور کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ طبق جدیدترین آمار دانشگاه «جانز هاپکینز»، در ۲۴ ساعت گذشته با مرگ دست‌کم دو هزار و ۵۱۶ مورد جدید، شمار قربانیان کروناویروس در ایالات متحده به ۲۷۰ هزار و ۵۳۲ نفر افزایش یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، با ابتلای دست‌کم ۱۷۳ هزار و ۷۲۴ مورد جدید، مجموع مبتلایان به کروناویروس در ایالات متحده آمریکا به ۱۳ میلیون و ۷۱۴ هزار و ۲۴ نفر رسید.

,

مقایسه جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه جانز هاپکینز با آمار یک روز قبل این مرکز نشان می‌دهد که شمار مبتلایان به کرونا و قربانیان ویروس این ویروس در آمریکا مجدداً روندی افزایشی داشته است.

,

, ,

 

,

از طرف دیگر، پایگاه اطلاع رسانی «ورلد اُ میترز»، مجموع مبتلایان به کروناویروس در آمریکا را ۱۴ میلیون و ۱۰۸ هزار و ۴۹۰ نفر و مجموع قربانیان «کووید-۱۹» در این کشور را ۲۷۶ هزار و ۹۷۶ نفر گزارش کرده است.

,

پایگاه اطلاع‌رسانی «کووید یو اس ای» که آمار مربوط به شیوع کرونا را در آمریکا تجزیه و تحلیل می‌کند، برآورد کرده است که شمار کلی مبتلایان به کروناویروس در آمریکا ظرف یک ماه آینده به ۱۷ میلیون ۸۴۵ هزار و ۹۲۲ نفر و شمار قربانیان آن در این کشور به ۳۲۵ هزار و ۹۶۲ نفر می‌رسد.

,

این وبگاه آمریکایی همچنین گزارش کرد، ایالت تگزاس هم‌اکنون با یک میلیون و ۲۵۰ هزار و ۹۳۴ مورد ابتلا و ۲۲ هزار و ۱۱۴ مورد فوتی به کانون جدید بیماری همه‌گیر کرونا در ایالات متحده تبدیل شده است و ایالت «کالیفرنیا» با یک میلیون و ۲۴۴ هزار و ۶۲۴ مورد ابتلا و ۱۹ هزار و ۲۸۳ مورد فوتی به رده دوم انتقال یافته است. ایالت نیویورک نیز که زمانی کانون کووید-۱۹ در آمریکا بود، هم‌اکنون با ۶۵۵ هزار و ۲۶۵ مورد ابتلا در رده پنجم ایالات آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا ویروس قرار دارد.

,

نیویورک نیز با ۳۴ هزار و ۶۶۲ مورد فوتی، همچنان بیشترین تعداد قربانیان کرونا در آمریکا را به خود اختصاص داده است.

,

طبق آخرین آمار دانشگاه جانز هاپکینز، دستکم ۶۳ میلیون و ۷۷۰ هزار و ۴۲۱ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شده‌اند و از آن میان یک میلیون و ۴۷۸ هزار و ۹۲۳ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و دستکم ۴۰ میلیون و ۹۵۶ هزار و ۷۱۶ نفر بهبود یافته‌اند.

,

آمریکا همچنان بیشترین تعداد مبتلایان به کرونا و قربانیان این ویروس در جهان را دارد و پس از آن هند با ۹ میلیون و ۴۹۹ هزار و ۷۱۰ مورد ابتلا و ۱۳۸ هزار و ۱۵۹ مورد فوتی و برزیل با ۶ میلیون و ۳۸۸ هزار و ۵۲۶ مورد ابتلا و ۱۷۳ هزار و ۸۶۲ مورد فوتی در رده‌های دوم و سوم کشورهای جهان با بیشترین تعداد مبتلایان به کووید-۱۹ قرار دارند.

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه