اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در یزد/ استقرار تیم های مراقبتی در محلات

اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در یزد/ استقرار تیم های مراقبتی در محلات
زارع کمالی گفت: در گام نخست این طرح تیم های مراقبتی با کمک بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشتی سپاه الغدیر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مستقر شده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسین زارع کمالی جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزد رسا گفت: برای ریشه کنی ویروس منحوس کرونا نیاز به بسیج همگانی است و همکاری همه دستگاه های اجرایی، اصناف، بازاریان و مردم و همچنین نظارت دقیق و رعایت شیوه نامه های بهداشتی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزد رسا ,

وی ادامه داد: در همین راستا سازمان بسیج مستضعفین از ابتدای آبان ماه طرح شهید حاج قاسم سلیمانی را برای مقابله با کرونا آغاز کرده است. 

,

زارع کمالی  اظهار کرد: این طرح  در سه محور معیشت، سلامت و معنویت در استان یزد نیز آغاز شده و در راستای تامین سلامت مردم در گام نخست تیم های مراقبتی با کمک بسیج جامعه پزشکی و معاونت بهداشتی سپاه الغدیر در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج مستقر شده اند.

,

 وی افزود: این تیم ها شامل یک متخصص و چهار پرستار آمادگی لازم جهت خدمت رسانی در راستای سلامت شهروندان را داشته و وظیفه ویزیت و درمان بیماران را بر عهده دارند.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: بیمارانی که در این طرح شناسایی شده و نیاز به انتقال به مراکز درمانی داشته باشند به صورت رایگان توسط آمبولانس های سپاه الغدیر به بیمارستان اعزام خواهند شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه